سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رژيم آل خليفه از گازهاي سمي براي متوقف کردن تظاهرات مردمي استفاده مي کند

استفاده از گلوله هاي گاز اشک آور بخشي از تاکتيک هاي سرکوبگرانه دولت بحرين براي پايان بخشيدن به تظاهرات ضد رژيم در بحرين است که هر روزه در اين جزيره برگزار مي شود.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه خبري راشا تودي ، گزارش هاي نگران کننده از بحرين حاکي است نيروهاي امنيتي اين کشور در مناطق مسکوني و خانه هاي فعالان مخالف دولت از گازهاي سمي استفاده مي کنند.

"سيد هادي الموسوي" نماينده سابق پارلمان بحرين گفت به سبب مجازات نشدن مقامات بحريني بر سر نقض حقوق بشر در اين کشور، سرکوبگري رژيم احتمالا شدت بيشتري خواهد يافت.
"موسوي" به راشا تودي گفت :«مشکلي که در بحرين شاهد آن هستيم از مدتها قبل وجود داشته است. اين مشکل اين است که رژيم بحرين با نقض حقوق بشر از نيروهاي ضد شورش پليس و نيروهاي امنيتي براي خفه کردن هر صداي مخالفي استفاده مي کند. شما مي دانيد که "نبيل رجب" (از فعالان برجسته حقوق بشر در بحرين) صرفا به جرم اينکه مي خواست صداي اعتراض خود را به گوش دولت برساند،  به سه سال حبس محکوم شده است. رژيم برخي نيروهاي رده پائين پليس را به دادگاه آورد اما هيچيک از مسئولان رده بالا را که فرمانده و مسئول اتفاقات بحرين هستند به دادگاه نياورده است.»
برچسب ها: گاز ، سمی ، رژیم ، آل خلیفه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.