سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تفرقه افکني آل خلیفه براي سرکوب اعتراضات مردمی

رژیم آل خلیفه برای سرکوب انقلاب مردم بحرین شیوه جدیدی را به منظور ایجاد تفرقه بین مناطق مختلف این کشور در پیش گرفته است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار ؛ ملت بحرین در برابر رژیم حاکم با سرکوبگری نیروهای امنیتی و صدور احکام قضایی روبروست. نبیل رجب رئیس مرکز حقوق بشر بحرین در جلسه دادگاه تاکید کرد زندانبانان او را شکنجه می کنند. رجب خطاب به قاضی دادگاه با این وجود متعهد شد به دفاع از حقوق مردم ادامه دهد. 

در ادامه این گزارش آمده است: ائتلاف جوانان انقلابی چهاردهم فوریه بحرین ادامه بازداشت نبیل رجب را غیرقابل قبول دانست و شماری از اعضای این ائتلاف با بستن جاده های اصلی در مناطق مختلف این کشور، اعتراض خود را به ادامه بازداشت رجب نشان داد. مناطق مختلف بحرین هم شاهد اعتراضات مردمی بود. زنان بحرینی هم در منطقه السنابس تظاهراتی برگزار کردند. 

گزارشگر این شبکه خاطر نشان کرد: خلیفه بن سلمان آل خلیفه نخست وزیر بحرین از منطقه المحرق بازدید کرد. نخست وزیر بحرین در حالی که پرچم عربستان در کنار پرچم بحرین نصب شده بود از وحدت ملی سخن گفت. مخالفان بحرینی معتقدند خلیفه بن سلمان به دنبال تحریک بعضی مناطق این کشور علیه مناطق دیگر است.

جمعیت اسلامی الوفاق بحرین تاکید کرد در همان روز بازدید خلیفه بن سلمان از منطقه المحرق، شانزده منطقه در بخشهای مختلف بحرین شاهد سرکوبگری رژیم حاکم و یورش وحشیانه مزدوران رژیم بود. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.