سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت 8 سارق و 7 شرور در اجراي طرح کنترل پايانه ها و ايستگاه هاي متروي تهران

رييس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ، صبح امروز ضمن اشاره به اجراي طرح کنترل و پاکسازي پايانه ها و ايستگاه هاي متروي تهران، از دستگيري 8 سارق و 7 شرور طي زور گذشته در اين مناطق خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران سرهنگ خانچرلي، با اعلام اين خبر افزود:در راستاي اجراي تدابير رييس پليس تهران بزرگ و درخواست شهروندان مبني بر اجراي طرح امنيت محله محور، ماموران پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با همکاري ماموران يگان انتظامي مترو، اقدام به پاکسازي پايانه ها و ايستگاه هاي متروي شهر تهران کردند.
وي ادامه داد: بر اين اساس، کليه نيروهاي مستقر در يگان انتظامي متروي تهران، ضمن استقرار در نقاط حساس و مهم ايستگاه هاي مترو، ضمن برقراري آرامش محيط براي مسافراني که از مترو استفاده مي کنند، اقدام به اجراي طرح امنيت محله محور و کنترل پايانه ها و ايستگاه هاي مترو کردند.
سرهنگ خانچرلي اظهار داشت:در اين طرح که طي 24 ساعت گذشته انجام شده است 8 سارق و 7 نفر از اراذل و اوباش که با اقدامات خود باعث ايجاد مشکلات براي شهروندان و مسافران مي شدند، شناسايي شده و پس از دستگيري راهي کلانتري نزديک به محل شدند. رييس پليس پيشگيري افزود:" در اين طرح همچنين 5 حامل سلاح سرد که باعث ايجاد رعب و وحشت در ميان مسافران و شهروندان در ايستگاه هاي متروي شهر تهران شده بودند، دستگير شدند.
وي اضافه کرد:" جمع آوري و دستگيري 22 معتاد پرخطر و تابلو، دو خرده فروش مواد مخدر و يک توزيع کننده محصولات ضد فرهنگي از ديگر دستاوردهاي اين طرح بوده و در پايان کشف مواد مخدر و محصولات ضد فرهنگي نيز از ديگر دستاورهايي است که در اين طرح مي توان به آن اشاره کرد. سرهنگ خانچرلي در پايان ضمن اشاره به اجراي اين طرح در روزهاي آتي تاکيد کرد و گفت:" پليس براي برقراري نظم و آرامش شهروندان در مترو و ايستگاه هاي آن تمام تلاش خود را مي کند و شهروندان مي توانند در صورت مشاهده موارد مجرمانه، مراتب را به يگان انتظامي مترو و يا به پليس 110 گزارش نمايند./ف
برچسب ها: بازداشت ، سارق ، شرور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.