سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشرار تهرانپارس، خود را تسليم پليس کردند

سرهنگ محرابي صبح امروز با اشاره به دستگيري سه شرور در تهرانپارس از تسليم شدن اين اشرار طي يک عمليات پليسي خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ عليرضا محرابي، رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي تهران بزرگ با اعلام اين خبر عنوان كرد: بر حسب دستور مقام قضايي مبني بر دستگيري شروري که "مهدي"  نام داشت، اقدامات پايگاه چهارم پليس امنيت عمومي و ماموران يگان امداد تهران بزرگ آغاز شد.
 اين مقام انتظامي در تشريح ماجرا گفت:" تحقيقات ادامه يافت و طي اقدامات فني و ويژه پليسي، محل سکونت اين متهم شناسايي و با اعزام تيمي از ماموران اين يگان، متهم مذکور دستگير و براي انجام تحقيقات به پايگاه پليس امنيت منتقل شد.
 وي افزود:" با دستگيري اين متهم و انتقال وي به مقر پليس امنيت تحقيقات از وي آغاز و او ضمن اعتراف به جرايم خود عنوان داشت که در بسيار موارد فعاليت هاي مجرمانه را با همدستي دو تن از دوستانش انجام مي داده است.
 سرهنگ محرابي در پايان با اشاره به اين موضوع گفت:" با مشخصات و اطلاعاتي که متهم در اختيار ماموران قرار داد، تيم هاي عملياتي اين يگان موفق شدند هر دو همدست اين متهم را در يک عمليات غافلگيرانه در خانه هايشان بازداشت کند.
 گفتني است، هر سه متهم از مدت ها پيش به اتهام جرايم چون شرارت، مزاحمت براي شهروندان، خريد و فروش مواد مخدر و محصولات ضد فرهنگي، درگيري و عربده کشي تحت پيگرد قانوني بودند.
 نکته جالبي که رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ در پايان به آن اشاره کرد، اين بود که هر سه متهم هنگام دستگيري از آنجا که چاره اي جز تسليم نداشتند، بي هيچ حرکت و مقاومتي خود را تسليم قانون کرده و در بازجويي هاي انجام شده به جرايم خود اعتراف کردند./ف
برچسب ها: اشرار ، تهرانپارس ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.