سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناحیه 1 منطقه 4 بزودی صاحب بازار میوه و تره بار می شود

شهردار منطقه 4 گفت: در راستای یک طرح فوریتی و رفاه حال شهروندان بزودی بازار میوه و تره بار در ناحیه 1 منطقه 4 احداث می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسن کریمیان ضمن بیان این مطلب افزود: در دور ششم بازدید میدانی، جانمایی جهت احداث بازار میوه و تره بار در خیابان امید نیا جنب خیابان محمد صورت گرفته و در دستور کار ناحیه 1 قرار گرفته است.
شهردار منطقه 4 ادامه داد: تامین نیازهای رفاهی، خدمات شهری و فضای سبز و اجرای اقدامات ترافیکی از اولویت های محله مهران در دور ششم بازدید میدانی از محله  مهران است.
در ادامه حسین حسینی نژاد قائم مقام شهردار منطقه 4 تصریح کرد: در بازدیدهای میدانی از سطح محلات که با محوریت در خواست شهروندان و شورایاران پایه ریزی شده است همواره تلاش می شود حداکثر خواسته های شهروندان در قالب منشورهای بازدید میدانی در سطح محلات اجرا شود.
حسینی نژاد بیان کرد: با توجه به لزوم برنامه ریزی ایجاد بسته لازم جهت استفاده شهروندان از امکانات و تجهیزات بوستان ها، اصلاح راه پله در بوستان احسان، بازسازی فضای سبز خیابان ابوذر غفاری از ابتدا تا انتها، کاشت فضای سبز میدان مدائن، احیای فضای سبز بوستان شهید عراقی و توسعه فضای سبز حاشیه خیابان شهید عراقی از جمله مواردی است که در این محله اجرا شده است.
وی خاطر نشان کرد: رفع مشکلات آب شرب بوستان ها، احداث آبنما در بوستان احسان، بهسازی آسفالت بزرگراه رسالت در مسیر شرق به غرب در محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی و اجرای نهر قلوه سنگی در خیابان شهید عراقی از دیگر مصوبات دور ششم بازدید میدانی از محله مهران است./ف
برچسب ها: ششم ، سطح ، میدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.