سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

افزایش 4 برابری وسعت نمایشگاه السیت نسبت به سال گذشته

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: امسال وسعت نمایشگاه السیت نسبت به سال گذشته 4 برابر توسعه یافته است.


به گزارش خبرنگار باشگاه باشگاه خبرنگاران مشهد، علی آبسالان در مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه فناوری اطاعات و شهر الکترونیک شهرداری مشهد، با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه السیت امسال نسبت به سال گذشته چهار برابر افزایش یافته است که این رقم افزایش چشمگیری است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد ادامه داد: مساحت نمایشگاه در سال گذشته 3700متر مربع بوده است که امسال به 12 هزار و900 متر مربع افزایش یافته است و 110 نفر به طور مستقیم در گیر برپایی این نمایشگاه بوده اند که با احتساب سایر افراد که بطور غیر مستقیم حضور داشته اند، به 200نفر می رسند.

آبسالان در خصوص اقدامات انجام گرفته در برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: حدود 70 هزار پیامک را در محدوده شهر مشهد ارسال شده است، 3200 بنر و 500 آویزدر سطح شهر نصب شده است؛ هشت جلسه ویژه، دو نشست خبری صورت گرفته است، علاوه براین 22 کارگاه آموزشی در این نمایشگاه پیش بینی شده است تا به درجه علمی نمایشگاه بیافزاییم.

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با بیان انیکه نمایشگاه السیت نمودی از همکاری و هم افزایی هم دستگاه های دولتی است،خاطر نشان کرد: سازمان شهرداری های و دهیاری های کشور نقش اساسی را در برگزاری این نمایشگاه داشته است و با پشتیبانی این سازمان ، دستگاه ها برای استفاده موثر ترغیب شده اند.

وی افزود : همین حضور همه جانبه ارکان کشور و دستگاه های دولتی باعث شده است که این نمایشگاه چهار برابر توسعه پیدا کند و تعداد غرفه ها به 141 عدد برسد.

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات وارتباطات شهرداری مشهد تصریح کرد: ما نگاه مان را از وضعیت مکتوب به الکترونیکی تغییر داده ایم؛ در این نمایشگاه 5 هزار مکاتبه و دعوت نامه ارسال کرده ایم و توجه ویژه ای به ارسال از طریق اینترنت و ایمیل داشته ایم .

آبسالان تاکید کرد: برای تحقق یک شهر آرمانی علاوه برکارهای انجام شده توسط سازمان های مثل فناوری اطلاعات ، نیاز به فرهنگ سازی شهروند الکترونیک داریم.


برچسب ها: وسعت ، نمایشگاه ، السیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.