سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيش از نيمي از آمريکاييها وابسته به کمک هاي مالي دولتي هستند

وابستگي به دولت در حال افزايش است و اين در حاليست که هم اکنون نيمي از آمريکاييها براي بقا به دولت متکي هستند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تي وي، دولت اوباما در حال افزايش شمار واجدين شرايط استفاده از کمک هاي دولتي است، و در همين حال شهروندان آمريکايي نيز مي گويند همين شيوه را ترجيح مي دهند.
 
از زماني که از سال 2009 شرايط برخورداري از برنامه هاي کمک درماني ،‌ کوپن غذا،‌ تخفيف مالياتي، و مزاياي بيکاري وسيع تر ( آسان تر)  شده تا شهروندان بيشتري از اين مزايا بهره مند شوند ، اتکاي آمريکا به خود رو به کاهش است.  ‌
 
بيش از نيمي از جمعيت آمريکا – 165 مليون از 308 مليون جمعيت آمريکا – اکنون به نوعي وابسته به دولت هستند. از اين تعداد، 107 مليون آمريکايي متکي به خدمات رفاه اجتماعي هستند،‌46 ميليون کهنسال از خدمات کمک درماني استفاده مي کنند، و 22 ميليون کارمند دولت هستند.
 
از زمان روي کار آمدن اوباما تعداد کساني که از برنامه رفاه اجتماعي استفاده ميکنند از 97 ميليون به 107 ميليون افزايش پيدا کرده است و در همين زمان افرادي که از کوپن غذا استفاده ميکنند 14 ميليون افزايش داشته است.
 
يک تبليغ تلويزيوني که بر ضد اوباما پخش مي شود مي گويد :‌ "تحت برنامه اوباما، شما مجبور نيستيد کار کنيد و مجبور نيستيد براي هيچ شغلي آموزش ببينيد – آنها فقط چک رفاه اجتماعي را برايتان مي فرستند.
 
شاخص سالانه امسال "وابستگي به دولت" که در ماه فوريه منتشر شد، نشان مي دهد که از سال 2008 وابستگي مردم آمريکا به دولت 23 درصد رشد داشته است. سال گذشته دولت آمريکا رکورد بيشترين صرف هزينه در کمکهاي فدرال را در تاريخ اين کشور شکست.
 
همچنانکه وابستگي به دولت افزايش پيدا ميکند،‌ ارزش برنامه هاي کمکي فدرال کاهش پيدا مي کند، چراکه اکنون افراد کمتري هزينه هاي آن را مي پردازند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.