سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

کشور نباید به یک مصرف کننده بی اراده تبدیل شود

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد : مسئولان باید اقدامات خود را در جهت توسعه تولید و ثروت ملی انجام دهند تا کشور به مصرف کننده ی بی اراده تبدیل نشود.

 
 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان امام جمعه شهر همدان در جمع مسئولان شهرستان همدان به مناسبت آغاز هفته دولت افزود: با توجه به اتفاقات اقتصادی دنیای امروز نیاز به تلاش گسترده در زمینه تحقق توسعه تولید و ثروت ملی ضرورت پیدا کرده است.
آیت اله محمدی با اشاره به قابلیت های صنعتی استان اظهار داشت: توجه به صنعت استان افق روشن و پیشرفت را برای این بخش به دنبال خواهد داشت.
وی بر خلوص مسئولان در خدمت رسانی به مردم تاکید و خاطرنشان کرد: ایمان و توکل به خداوند در ثمر بخشی خدمات مسئولان موثر است.
فرماندار همدان هم در این مراسم کفت:طرح آبرسانی ازسدتالوار با 30 درصد پیشرفت فیزیکی ، ساخت دانشکده شیمی ، ساخت بیمارستان قلب با 60 درصد پیشرفت از طرح های در حال اجرای استان هستند که برای پایان کار به اعتبار نیاز دارد.
قهرمانی مطلق به افتتاح کارخانه تراوس  بتنی با اعتبار 15 میلیارد تومان با مشارکت بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: این طرح با98 درصد پیشرفت ، نخستین کارخانه تراوس در غرب کشور است .
وی افزود :دو کنارگذر عمده شرقی با 40 درصد پیشرفت فیزیکی و کنارگذر غربی برای کاهش بار ترافیکی و تصادفات در حال ساخت است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.