سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

قطعی گاز و برق در مناطق سیل زده مازندران

گاز و برق مناطق سیل زده مازندران قطع شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، بارش شدید باران از شب گذشته تاکنون و جاری شدن سیل موجب نگرانی مردم روستاهای شهرستان میاندرود شده است.سیل به زمین‌های کشاورزی و تاسیسات روستایی خسارت زیادی وارد کرد.

روستاهای بالادست شهرستان میاندرود از جمله روستای دارابکلا، اسرم، جامخانه و..... از جمله روستاهایی هستند که بلافاصله پس از بارش باران به علت موقعیت جغرافیایی در معرض جاری شدن سیل قرار گرفتند.

بر اثر بارندگی شدید در مرکز و شهرهای مرکزی مازندران، برق برخی از مناطق نیز قطع شد.جاده ورودی روستای دارابکلا در شهرستان میاندرود مسدود شد و عبور و مرور در این روستا به سختی انجام می‌شود.

قطعی گاز و برق نیز از جمله پیامدهای سیل بوده است که این مسئله سبب شد ماموران مراکز امداد گاز بلافاصله پس از باخبر شدن این واقعه به روستای دارابکلا اعزام شوند.

زمین‌های کشاورزی از جمله شالیزارهای روستای دارابکلا و روستاهای اطراف و مرکزی شهرستان میاندرود نیز دچار خسارت شد.

سیل به داخل برخی از منازل نیز وارد شده است به طوری که رفت و آمد به خانه‌ها با مشکل مواجه شده است.

مسئول روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران از آماده‌باش نیروهای اتفاقات شبکه برق در مناطق‌سیل‌زده شهرستان میاندرود خبر داد.

محمدرضا تیمورنژاد با تایید قطع برق در برخی از مناطق سیل‌زده از آماده‌باش کامل نیروهای توزیع برق مازندران در مناطق سیل‌زده میاندرود خبر داد.

وی با اعلام اینکه کارشناسان و کارکنان شرکت توزیع برق مازندران پس از باخبرشدن از سیل میاندرود به مناطق موردنظر اعزام شدند، خاطرنشان کرد: صبح امروز مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران به اتفاق مدیر امور برق شهرهای ساری و میاندرود در محل وقوع سیل نیز حاضر شدند./ع


برچسب ها: قطعی ، مناطق ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.