سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروزنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام كرد

قيچي جدايي ري از تهران در دست كميته مشترك مجلس و نمايندگان دولت

معاون پارلماني رئيس جمهور گفت: با تشكيل كميته‌اي با حضور نمايندگان مخالف و منتقد طرح جدايي ري از تهران در مجلس و استاندار تهران، موضوع جدايي ري از تهران بررسي و تصميم نهايي اخذ خواهد شد.

لطف‌الله فروزنده در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران در مورد مخالفت مجلس با جدايي ري از تهران اظهار داشت: در واقع دو نظر مخالف و موافق در مجلس وجود دارد كه در اين بين بايد نمايندگان دولت با توضيحات كارشناسانه و بيان دلايل خود از اين جدايي نمايندگان مجلس را قانع كنند.

وي با اشاره به تشكيل كميته مشترك مجلس و نمايندگان دولت خاطرنشان كرد: با نظر استاندار تهران و وزير كشور، كميته مشتركي با حضور نمايندگان مخالف اين طرح تشكيل خواهد شد تا با بررسي و اعمال نظر فني و كارشناسانه تصميم نهايي براي اجراي آن گرفته شود.

معاون پارلماني رئيس جمهور با مهم خواندن اين مسئله كه هر تصميمي در اين كميته گرفته مي‌شود بايد به نفع و سود مردم باشد، خاطرنشان كرد: آنچه كه براي مجلس و دولت ركن اساسي به شمار مي‌رود، آسايش و آرامش مردم است كه مطمئنا با استفاده از كارشناسان در بخش‌هاي مختلف شهري و تبادل‌نظر در اين كميته تصميم نهايي كه به نفع مردم ري و تهران است گرفته خواهد شد.

وي يادآور شد: هر تصميمي كه در اين كميته گرفته مي‌شود چه جدايي ري از تهران و چه خلاف آن، دولت ملزم به اجراي آن است و همه چيز به نظر اين كميته بستگي دارد.

*دولت مخالف تشكيل شوراي فراقوه‌اي

فروزنده در خصوص طرحي با عنوان تشكيل شوراي فراقوه‌اي در كشور گفت:‌ دولت مخالف اين طرح است و تشكيل اين شورا به نفع مردم و دولت نيست و ايجاد تشكيلات موازي با دولت، مشكل‌ساز خواهد شد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: فروزنده ، مجلس ، ری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.