سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

برگزاری اجلاس غیرمتعهدها دستاوردهای چشمگیری برای ایران خواهد داشت

رییس فراكسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینكه برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد برای آمریكا، رژیم صهیونیستی و كشورهای مرتجع منطقه قابل تحمل نیست، گفت: این اجلاس دستاوردهای چشمگیری برای ایران خواهد داشت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی خاطرنشان كرد: حضور پرتعداد مقامات و سران كشورهای مختلف جهان در تهران از ابعاد مختلف سیاسی و اقتصادی فرصت مناسبی برای جمهوری اسلامی است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر كشورهای غیرمتعهد بر محور جمهوری اسلامی ایران در برابر آمریكا و حامیانش متحد شوند، می توانند در مقابل ظلم، چپاول و یكه تاری مستكبران در عرصه بین الملل ایستادگی كنند.
رییس فراكسیون روحانیون مجلس اظهار داشت: در اجلاس مهم قرار است ریاست غیرمتعهدها برای مدت 3 سال به ایران واگذار شود و این موضوع نیز شكست دیگری برای دنیای استكبار خواهد بود.
آشتیانی خاطرنشان كرد: در اجلاس كشورهای عضو جنبش عدم تعهد همچنین روابط سیاسی و اقتصادی با برخی كشورها ایجاد و با برخی دیگر تعمیق و تقویت خواهد شد و این نیز دستاورد مهمی برای جمهوری اسلامی محسوب می شود./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.