سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا قبل از بازگشایی مدارس؛

10 هزار متر مربع از معابر شمال شرق تهران بهسازی می شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 گفت: تا قبل از بازگشایی مدارس ضمن لکه گیری نوارهای حفاری و جلوگیری از حفاری خیابان ها، آسفالت معابر سواره رو و پیاده روهای سطح منطقه بهسازی می شود.

 
 
به گزارش  گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 بهمن محبوبی با اعلام این خبر گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور ارتقاء ایمنی تردد دانش آموزان و کاهش حجم ترافیک، مشکلات عمرانی معابر شامل آسفالت اساسی، نوارهای حفاری، انهار، جدول بندی و همچنین کفپوش پیاده روها، تا قبل از بازگشایی مدارس بهسازی و مناسب سازی خواهد شد.
 
وی با اشاره به آغاز عملیات بهسازی و مناسب سازی یکی از معابر مهم و شریانی منطقه گفت: به منظور حفظ و ارتقاء فضای سبز و سهولت تردد عابران پیاده، رفیوژ خیابان هنگام از میدان الغدیر تا 35 متری استقلال به مساحت 2000 متر مربع با ففظ فضای سبز سنگفرش شد.
 
محبوبی افزود: همچنین در این راستا، دو طرف خیابان هنگام در عرض 10 متر طول و 3500 متر مربع با اجرای یک لایه بیندر به متراژ 9300 متر مربع، 10500 متر مربع تراش مکانیزه و 1240 تن آسفالت بهسازی شد.
 
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 تصریح کرد: با توجه به نیازسنجی های انجام شده از محلات 20 گانه منطقه، تمامی معابر سواره رو و پیاده روهای شاخص موجود در سطح محلات تا قبل از بازگشایی مدارس مناسب سازی خواهد شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.