سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

حضور اداره کل ورزش و جوانان زنجان در نمایشگاه دولت مهر

اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با چهار سرفصل در نمایشگاه دولت مهر حضورمی یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزش‌های قهرمانی، ورزش‌های همگانی، پروژه‌های عمرانی و ساخت و سازهای انجام شده در امور ورزش و فعالیت سمن‌ها ( سازمان های مردم نهاد جوانان ) چهار حوزه‌ای است که اداره کل ورزش و جوانان با آنها در نمایشگاه دولت مهر زنجان حضور می‌یابد.

رحمانی با اشاره به حضور اداره کل ورزش و جوانان در دو غرفه از نمایشگاه دولت مهر زنجان افزود: یک غرفه در داخل سالن و غرفه دیگر در بیرون سالن دایر می‌شود.

وی غرفه دایر شده در بیرون نمایشگاه را برای نشان دادن ورزش و فعالیت سمن‌های فعال در سطح استان زنجان مفید اعلام و تصریح کرد: غرفه سرپوشیده برای ارائه فعالیت‌ها با استفاده از نرم‌افزارها است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان متراژ در نظر گرفته شده برای غرفه اداره کل ورزش و جوانان را در نمایشگاه دولت مهر زنجان را 40 متر به صورت سرپوشیده و 200 متر به صورت رو باز اعلام و خاطرنشان کرد: غرفه اداره کل ورزش و جوانان در مجموع 240 متر است.

این مقام مسئول هدف اداره کل ورزش و جوانان از شرکت در نمایشگاه دولت مهر را ارائه دستاوردهای دولت در امور ورزش و جوانان به مردم اعلام و ابراز امیدواری کرد، مردم با نقادی منصفانه این اداره کل را در ادامه راه کمک کنند./س

برچسب ها: نمایشگاه ، دولت ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.