سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

کارگروه دولت الکترونیک حلقه مفقوده پیاده سازی شهر الکترونیک

دبیر شورای راهبردی سازمان های فاوای شهرداری های کشور گفت: کارگروه دولت الکترونیک حلقه مفقوده پیاده سازی شهر الکترونیک بود که با تشکیل آن امکان تحقق شهر الکترونیک به خوبی میسر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، همایون یزدان پناه صبح امروز در جلسه مشترک کارگروه دولت الکترونیک و پنجاهمین نشست شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری های کلان شهرهای کشور اظهار داشت: شورای راهبردی فاوای کلان شهرها در راستای هم افزایی ict کلان شهرها و استفاده از تجربیات متقابل برگزار شده است.

وی افزود: شهرداری به عنوان مهم ترین سازمان در بعد خدمت رسان به صورت الکترونیکی است و پنجاه جلسه برگزار شده نیز در راستای تحقق شهر الکترونیک و شهرداری الکترونیک است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان ادامه داد: با وجود برگزاری کارگروه دولت الکترونیک که حلقه مفقوده پیاده سازی شهر الکترونیک بود، اشکالاتی در مباحث ساختاری وجود دارد و علی رغم خروجی های خوبی که از این کارگروه ها و نشست ها به دست آمده است اما کارهای اجرایی کمی صورت گرفته است.

وی بیان داشت: اگر تنها به مباحث ساختاری و مدیریتی توجه شود و توجهی به مباحث فنی نشود مسلما تحقق شهر الکترونیک غیر ممکن خواهد بود./س


برچسب ها: کارگروه ، دولت ، الکترونیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.