سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

سهم نیشابور از صنعت استان خراسان رضوی 10 درصد است

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی با انتقاد از تمرکز 65 درصدی صنایع خراسان رضوی به مرکزیت کلان شهر مشهد گفت: این رقم آمار خوبی نیست و باید پراکنش صنعت در استان بهتر از اینها باشد.

علی سلیمانی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران نیشابور افزود: دیگر شهرستان های استان نیز مجموعا 25 درصد صنعت خراسان رضوی را در خود جای داده اند.

وی وجود 500 واحد تولیدی از مجموع پنج هزار واحد تولیدی استان در نیشابور و اشتغال مستقیم 14 هزار نیشابوری در بخش صنعت را از مزیت های مهم این شهرستان یاد کرد.

سلیمانی با اشاره به فعالیت اقتصادی شهرک صنعتی خیام به عنوان دومین شهرک صنعتی فعال استان پس از شهرک طوس مشهد خاطرنشان کرد: در حال حاضر با استقبال بی نظیر سرمایه گذاران ظرفیت این شهرک تکمیل شده و از همین رو شهرک شماره دو نیشابور را که بزرگترین شهرک صنعتی استان و به نام عطار است در فضایی به مساحت 250 هکتار عملیاتی و فعال کردیم.

وی سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی را از حیث هزینه های جانبی، مسائل محیط زیستی و تسهیلاتی کم هزینه و با اهمیت دانست که در مدیریت شهری از جمله پساب ها، بازاریابی، حمل و نقل و ترافیک برای سرمایه گذار سودآور و مقرون به صرفه است./س


برچسب ها: مدیر ، عامل ، شرکت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.