سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته پاياني ليگ بوكس؛

فاتح جام پنجم، شنبه مشخص مي شود

پرونده پنجمين دوره مسابقات ليگ برتر بوكس شنبه چهارم شهريور در شهر انزلي بسته مي شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، پنجمين دوره مسابقات ليگ برتر بوكس شنبه چهارم شهريور با برگزاري ديدار حساس بين جهان فولاد غرب كرمانشاه و پيوند ساپكو رباط كريم در شهر انزلي به ايستگاه پاياني خود خواهد رسيد.

پنجمين دوره مسابقات سوپر ليگ برتر بوكس كه با حضور 6 تيم،‌اتحاد سيستان و بلوچستان، شهرداري زنجان، ايرن خودرو- تهران، پيوند ساپكو رباط كريم،‌جهان فولاد غرب كرمانشاه و سيماي نور از 16 دي ماه سال 90 آغاز شده بود، پس از 8 ماه 4 شهريور ماه به كار خود پايان مي دهد تا فاتح پنجمين جام ليگ برتر مشخص گردد.

شايان ذكر است، ديدار نهايي ليگ برتر بوكس برخلاف سال هاي گذشته كه در سالن شهيد همت تهران برگزار مي شد در اين دوره براي نخستين بار در شهر انزلي برگزار مي گردد.

پيش از اين در هفته سوم مسابقات ليگ برتر بوكس در تيم جهان فولاد غرب كرمانشاه و پيوند ساپكو در تيم مدعي قهرماني ليگ برتر بوكس به مصاف يكديگر رفته بودند كه در اين ديدار شاهد حواشي بسياري بوديم و به دنبال اين حواشي در جنجال ها از سوي مسئولان فدراسيون مربي تيم پيوند ساپكو عيسي گل محمدي به مدت چند ماه از حضور در ميادين رقابت هاي ليگ برتر محروم شد.

ليگ برتر بوكس اگرچه در اين دوره از مسابقات با تعداد انگشت شماري از تيم هاي شركت كننده آغاز به كار كرد اما حواشي و جنجال هاي بسياري را به همراه داشت تا آنجا كه هر هفته شاهد دعوا و انزاع جديدي ميان تيم هاي حاضر بوديم.

شايان ذكر است، در طول 5 دوره برگزاري مسابقات ليگ برتر بوكس تاكنون پيوند ساپكو 3 مقام قهرماني و يك نائب قهرماني را از آن خود كرده است.

اين در حالي است كه جهان فولاد غرب كرمانشاه براي نخستين بار حضور خود را در سوپر ليگ برتر بوكس و همچنين ديدار فينال تجربه مي كنند.

*سرمربي پيوند ساپكو: انتقام شكست قبل را مي گيريم

سرمربي تيم پيوند ساپكو در مورد مصدومان تيم خود اظهار داشت: خوشبختانه هيچ يك از مشت زنانمان مصدوميت خاصي ندارند و تمرينات خود را به طور منظم پيگيري مي كنند و با توجه به اينكه ديدار فينال اين رقابت ها يك روز به تعويق افتاده است چهارشنبه يکم شهريور راهي انزلي شديم تا پس از برگزاري اردو در اين شهر با آمادگي كامل راهي مسابقات شويم و انتقام شكست در بازي  قبل را از آنان بگيريم.

گل محمدي ادامه داد: اميدوارم مسئولان فدراسيون بوكس براي اين ديدار  حساس از داوران بين المللي براي قضاوت استفاده كنند و تا شاهد بي عدالتي در داوري ها بر روي رينگ مسابقات بين مشت زنان نباشيم.

* رئيس هيئت بوكس كرمانشاه: به دنبال بازي جوانمردانه هستيم

داريوش سلطاني نيز در ادامه اظهار داشت: تيم جهان فولاد غرب كرمانشاه آماده برگزاري يك فينال خوب است و با توجه به آمادگي مشت زنانمان و بازي هاي پيشين خود در رقابت هاي ليگ بوكس قطعا براي نخستين بار قهرمان خواهيم شد و جام اين دوره را به كرمانشاه مي بريم.

وي در ادامه افزود: در نظر داريم در هفته پاياني مسابقات ليگ برتر بوكس با انجام يك بازي جوانمردانه و خوب از سوي مشت زنانمان يك خاطره بسيار خوبي به جاي بگذاريم و قهرمان شويم./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.