سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربي تيم ملي ژيمناستيك هنري:

برخي ملي پوشان از ثبت قرارداد جا مانده اند

برخي از ملي پوشان ژيمناستيك هنري در آستانه برگزاري مسابقات ليگ هنوز با هيچ تيمي قرارداد نبسته اند.

حسن ميرقائمي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مرحله اول مسابقات ليگ ژيمناستيك هنري كه حكم مسابقات انتخابي تيم ملي را هم دارد 15 شهريور  به ميزباني خانه ژيمناستيك شهيد آذرپي تهران برگزار مي شود.

وي در ادامه افزود: متأسفانه هادي خناري نژاد و تعدادي از ملي پوشان تا الان به دليل مشكلات مالي تيم ها قراردادي نبسته اند اما تا قبل از مسابقه تمرينات خود را ادامه مي دهند و حتما در اين انتخابي شركت مي كنند.

ميرقائمي با بيان اينكه مسئولان فدراسيون و كادر فني يك نمره حدنصاب را براي حضور در بين ملي پوشان تعيين كرده اند گفت: نمره فيناليست هاي مسابقات جام جهاني بلژيك معيار انتخاب ما بوده است ولي براي نخستين مسابقه انتخابي كساني كه نزديك به اين حدنصاب را كسب كنند برگزيده مي شوند و در نهايت كسي كه بهترين نمره را در انتخابي هاي بعدي به دست آورد پيراهن تيم ملي را به تن مي كند.

مربي تيم ملي ژيمناستيك هنري در مورد مسابقات آسيايي پيش رو بيان داشت: قرار بود اين مسابقات آبان ماه به ميزباني چين برگزار شود اما اين كشور با اعلام بيانيه اي از لغو اين مسابقات خبر داد.

وي همچنين ادامه داد: ملي پوشان در آبان ماه اردوي آماده سازي خود را آغاز مي كنند و به مسابقات جهاني كه آذرماه در آلمان برگزار مي شود اعزام خواهند شد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.