سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

17 هزار راننده سرويس مدرسه در سال گذشته شناسنامه‌دار شدند

رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از استعلام سوابق تخلفاتي تمام رانندگان سرويس‌هاي مدارس در سال جاري خبر داد و گفت:حدود 17 هزار راننده سرويس مدرسه در سال گذشته شناسايي و شناسنامه‌دار شدند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران،سردار حسين رحيمي رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ  امروز چهارشنبه در حاشيه جلسه مشترك ساماندهي سرويس مدارس در سال تحصيلي 91-92 که در سالن جلسات پليس راهنمايي ورانندگي تهران بزرگ برگزار شد ، گفت: حدود 17 هزار راننده سرويس مدرسه در سال گذشته شناسايي و شناسنامه‌دار شدند.
 رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ بر ضرورت آموزش به رانندگان سرويس‌هاي مدارس تاكيد داشت و اظهار كرد: بر اساس توافق امروز، آموزش و پرورش شهر تهران با همكاري شركت‌هاي خصوصي تاكسيراني تلاش خواهند كرد تا نسبت به فراهم آوردن فضاي لازم براي آموزش رانندگان سرويس‌هاي مدارس اقدام كنند كه پليس نيز در اين خصوص وارد عمل شده و نسبت به آموزش رانندگان سرويس‌هاي مدارس اقدام مي‌كند.
رحيمي با اشاره به اينكه 50 درصد دانش آموزان تهران در مقطع ابتدايي، 30 درصد راهنمايي و 20 درصد متوسطه تحصيل مي‌كنند، تاكيد كرد: امسال نيز همانند سال گذشته تمامي مدارس دخترانه راهنمايي و متوسطه شهر تهران ملزم به استفاده از راننده خانم براي سرويس مدارس خود هستند. ضرورت بكارگيري خودروهاي ويژه سرويس مدارس به جاي تاكسي
 وحيد نوروزي  معاون اجرايي سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران نيز در اين جلسه با تاكيد بر اينكه در هيچ جاي دنيا از تاكسي به عنوان سرويس مدرسه استفاده نمي‌شود بر ضرورت بكارگيري خودروهاي ويژه سرويس مدارس تاكيد كرد.
 معاون اجرايي سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران  گفت:‌ در عين حال با توجه به اينكه تمام ميني‌بوس‌هاي تهران فرسوده، غير استاندارد و غير ايمن هستند از تمامي مدارس پايتخت و سازمان آموزش و پرورش مي‌خواهيم تا از استفاده از اين خودروها به طور جدي به عنوان سرويس مدرسه خودداري كنند.
احمدي بافنده مدير عامل سازمان تاكسيراني تهران نيز در اين جلسه با اشاره به اينكه 20 شركت خصوصي تاكسيراني هم اكنون پروانه بهره‌برداري دارند، گفت:‌ اين شركت‌ها در مناطق مختلف تهران با مدارس و ادارات آموزش و پرورش براي جابجايي دانش آموزان همكاري مي‌كنند لذا اين شركت‌ها موظف به پاسخگويي در خصوص هرگونه مشكل در جابجايي دانش آموزان هستند./ف
برچسب ها: راننده ، سرویس ، مدرسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.