سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

حضور در بین ستارگان جهان نشانه قدرت کاراته قم است

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: حضور سه نفر از برترین‌های کاراته قم در بین ستارگان کاراته جهان نشان از قدرت کاراته قم است و باید تلاش کنیم این قدرتمندی حفظ شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران قم، حسن عابدی تصریح کرد: امیر مهدی‌زاده، سعید علی‌پور و محمدهادی داودآبادی سه کاراته‌کای قمی هستند که در رده‌بندی اخیر فدراسیون جهانی کاراته از ستارگان کاراته جهان در بین برترین‌ها قرار دارند.
وی با بیان اینکه چهار نفر از برترین‌های کاراته قم به مسابقات آسیایی اعزام شدند تصریح کرد: نسبت به موفقیت آنها مطمئن بودیم و خوشبختانه آنها توانستند در جدال با برترین‌های قاره کهن سه مدال خوشرنگ طلا و برنز را برای ورزش قم و کشورمان به ارمغان بیاورند.
وی ادامه داد: هر چهار کاراته‌کای قمی در این مسابقات با تمام توان و قدرت به دنبال کسب مدال بودند، زیرا شایستگی و توانمندی کاراته‌کارهای قمی آنقدر زیاد است که توانستند در هر دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان این مسابقات مدعی کسب مدال باشند.
وی تاکید کرد: نفراتی که در مسابقات آسیایی حاضر شدند، به ترتیب علیرضا قاضی کاراته‌کای دارنده مدال طلا و عنوان قهرمانی آسیا است و سعید علیپور و ناصر نجفی نیز توانستند مدال برنز این دوره از پیکارها را بر گردن بیاویزند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.