سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادي: برخي مسائل با ارائه توضيحات قابل حل است

لغو سفر قايقرانان به دليل عدم صدور رواديد بود!

معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: برخي از مسائل پيش آمده براي فدراسيون قايقراني با ارائه توضيحات قابل حل است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، حميد سجادي در حاشيه برگزاري مجمع انتخاباتي فدراسيون قايقراني گفت: 4 نامزد براي احراز پست رياست فدراسيون قايقراني ثبت نام كرده بودند كه يكي از نامزدها روز گذشته و دو كانديد ديگر امروز انصراف خود را اعلام كردند تا در نهايت محمد شروين اسبقيان با كسب 39 راي به عنوان رئيس جديد فدراسيون قايقراني انتخاب شود و قرار است فردا نيز مجمع انتخاباتي فدراسيون دوچرخه سواري نيز برگزار شود.

وي افزود: چند سال گذشته نيز کانديداها در مجمع  فدراسيون قايقراني انصراف دادند تا دنيامالي به عنوان رئيس فدراسيون معرفي شود.
 
وي در خصوص برگزاري ساير مجامع انتخاباتي فدراسيون هاي ورزشي اظهار داشت: به دليل شرايط خاصي كه با آن روبرو هستيم بعيد مي دانم طي هفته آينده مجمع انتخاباتي برگزار شود و با توجه به اينكه رقابت هاي المپيك لندن را با موفقيت  پشت سر گذاشتيم به همين دليل از اين پس درجهت سازماندهي مجامع تلاش خواهيم كرد.
 
سجادي در خصوص اساسنامه فدراسيون هاي ورزشي گفت: هدف ما تقويت اساسنامه فدراسيون هاي ورزشي است و به همين دليل در چند نشست تمام زوايا را مورد بررسي قرار داديم تا پس از بررسي اساسنامه جديد را تقديم هيئت دولت كنيم و با توجه به اينكه زمان زيادي است كه تغيير نكرده است به همين دليل ما به دنبال اين هستيم كه بهترين اساسنامه را داشته باشيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا برگزاري مجمع انتخاباتي در اين برهه بحث تعليق فدراسيون قايقراني را بيش از پيش تهديد مي كند، اظهار داشت: اين مسائل با همكاري و ارائه توضيحات قابل حل است و زمانيكه مجمع انتخاباتي با حضور بيشترين اعضاء برگزار شد براي ميادين بين المللي نيز محترم است.
 
سجادي ياد آور شد:  ثبت نام از نامزدهاي انتخاباتي در موعد مقرر و طي 10 روز انجام شد و قرار است مجمع فدراسيون قايقراني با حضور 4 نامزد برگزار شود

وي تصريح كرد: به دليل عدم صدور رواديد قايقرانان كاناپلو از حضور در مسابقات جهاني لهستان بازماندند و در اين بين بحث تعليق وجود ندارد اما اين موضوع  را پيگيري خواهيم كرد.
 
سجادي در خصوص عدم حضور نماينده كميته ملي المپيك در مجمع انتخاباتي فدراسيون قايقراني گفت: اينكه چرا نماينده كميته ملي المپيك در اين جلسه حضور نداشت من از اين موضوع بي اطلاع هستم و در خصوص شخصي كه در اين جلسه حضور  ندارد اظهار نظر نمي كنم اما قول مي دهم اين موضوع را پيگيري  كنم./مح
برچسب ها: سجادی ، مسائل ، قایقرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.