سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دین محمدی:

دربی، فرصت آخر برای خوزه مانوئل

کارشناس و پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص دربی هفتاد و پنجم اظهار داشت: تیم فوتبال پرسپولیس تحت فشار است و سرنوشت آینده سرمربی این تیم به نتیجه این بازی بستگی دارد.

سیروس دین محمدی کارشناس و پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دیدارهای دربی با سایر بازی ها شرایط متفاوتی وارد و به هیچ عنوان نمی توان با استناد به عملکرد بازی های قبل دو تیم، در خصوص کیفیت و یا نتیجه بازی پیش بینی انجام داد اما آنچه واضح و مسلم است پیروزی در این دیدار است که هر دو تیم برای خروج از شرایط بحرانی فعلی که در آن قرار دارند به شدت به آن نپردازند.

وی ادامه داد: دیدارهای دربی همیشه حساس بوده و نتیجه بازی ارتباطی به مقدار هزینه های تیم ها در خصوص جذب بازیکنان ندارد فاکتور اصلی در این دیدار اعتماد به نفس و استفاده از موقعیت های خلق شده توسط بازیکنان دو تیم است.

کارشناس فوتبال افزود: امیدوارم در روز جمعه بازی با کیفیت فنی را شاهد باشیم و بازیکنان دو تیم عملکردی مناسب ارائه دهند تا به پیشرفت فوتبال ایران امیدوار بشویم در هر حال شرایط برای هر دو تیم بسیار سخت است.

دین محمدی تصریح کرد: علیرغم اینکه بازی دربی غیر قابل پیش بینی است اما در 5 هفته گذشته استقلال از شرایط مناسب تری به نسبت سرخ پوشان پایتخت برخوردار است./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.