سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

پرورش‌دهندگان ميگو در خوزستان خواستار تسريع در اجراي مصوبه دولت هستند

يك پرورش‌دهنده ميگو با اشاره به معوقات بانكي پرورش‌دهندگان گفت: مصوبه بخشودگي جرايم بانكي از مصوبات دولت است و انتظار داريم كه سريعتر اجرايي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ،علي دشتي در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهاركرد: نزديك به هشت سال است كه ما به دنبال اجرايي شدن اين مصوبه هستيم؛ اين مصوبه امسال در حال اجرا است و اميدواريم سريعتر اجرا شود.

وي افزود: پرورش ميگو، صنعتي نوپا است و اگر تزريق مالي و نقدينگي در آن وجود نداشته باشد قطعا نمي‌توان در زمينه توليد ميگو و پرورش آن اقدام كرد. با اجرايي شدن مصوبه بخشودگي جرايم بانكي، مشكلات بانكي پرورش‌دهندگان كمتر مي‌شود و آن‌ها مي‌توانند نسبت به دريافت وام جديد اقدام كنند.

 دشتي تامين زيرساخت‌هاي لازم را يكي‌ديگر از مشكلات واحدهاي پرورش ميگو عنوان و خاطرنشان‌كرد: تامين برق هزينه‌هاي زيادي را براي توليدكننده به دنبال دارد كه لازم است مسوولان براي تامين آن به واحدهاي توليدي تسهيلات اعطا كنند.

اين پرورش‌دهنده ميگو يادآورشد: دولت براي تامين زيرساخت‌ها همچون برق‌رساني به واحدهاي پرورش ميگو، مصوباتي داشته اما هنوز اين مصوبات اجرايي نشده است./س

 
برچسب ها: پرورش ، میگو ، خوزستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.