سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوين/

اصلاح 83 هزار متر از خطوط و شبکه انتقال آب بویین زهرا

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا از اصلاح 83 هزار متر از خطوط شبکه انتقال آب در این شهرستان خبر داد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران  ، مهدی حسین‌خانی صبح امروز در جلسه آبرسانی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 83 هزار و 227 متر از خطوط  و شبکه‌های انتقال آب این شهرستان اصلاح و نوسازی شده‌اند، اظهار کرد: بهره‌بردای از چندین طرح آبرسانی روستایی در این شهرستان همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد.

وی افزود: این طرح بیشتر در حوزه توسعه و تعمیر منابع و خطوط طرح‌های آبرسانی در روستاها است.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تأمین آب شرب و آشامیدنی سالم از مهم‌ترین دغدغه‌های این اداره است، تصریح کرد: توسعه طرح‌های آبرسانی در کشور نماد تلاش و همت دولت و مسئولان مربوطه در این بخش است.

حسین‌خانی ادامه داد: لوله‌گذاری و کنترل کیفی آب از جمله وظایفی است که این اداره انجام آن را بر عهده دارد.

وی با اشاره به ضرورت یاری و مشارکت شهروندان در عمران و توسعه روستایی بیان کرد: مسئولان هیچگا‌ه بدون حضور شهروندان قادر به انجام و ثمر رساندن تمامی طرح‌ها و پروژه‌ها نیستند و شهروندان نیز باید همواره با کار و تلاش خویش یاور مسئولان در ارایه خدمات باشند.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه تاکنون پروژه‌های متعددی در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است، عنوان کرد: این طرح‌ها و پروژه‌ها در بخش‌های مختلف توسعه، زیرسازی و تعمیرات کنتور‌های آب و فاضلاب در حوزه شهری بوده است.

حسین‌خانی اضافه کرد: تا پایان سال جاری مخزن پنج هزار متر مکعبی آب در شهر شال به مرحله اتمام و بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح‌های توسعه‌محور در حوزه آبرسانی کمک به تأمین آب شرب روستائیان است، ابراز کرد: در این زمینه اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا در بخش‌های چهارگانه این شهرستان فعالیت‌های مختلفی را به مرحله اتمام و بهره‌برداری رسانده است./ج1

برچسب ها: قزوین ، فاضلاب ، مخزن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.