سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اظهارات "حامد بهداد" درباره زلزله زدگان آذربايجان شرقي

حامد بهداد هنرمندي كه مي‌ خواهد با نشاندن لبخند بر روي لبان تاريخ ايران، صلح و عشق ادامه پيدا كند.

حامد بهداد بازيگر سينما و تلويزيون، در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص ستاد حمايت سينماگران از زلزله زدگان آذري گفت: كمك به مردم زلزله زده وظيفه اي به دوش هنرمندان و مردم است و هنرمندان با مردم و افراد مصيبت زده هيچ تفاوتي ندارند.
وي افزود: حس همسايگي، صفا و صميميت از قديم همراه ما بوده و زماني كه هيچ برجي وجود نداشته و همه با هم ارتباط داشته و سر سفره‌ كنار هم غذا مي خوردند.
وي در اين باره تصريح كرد: هر چند جامعه شهري فاصله اي بين ما انداخته ولي هنگام بروز چنين اتفاقاتي مردم حواسشان هست.
بهداد ادامه داد: من هم به واسطه شغلم با قرار گرفتن در كنار همكارانم هستم تا بتوانيم با هم در دل كودكي، اميد و لبخندي بنشانيم.
وي اظهار داشت: به هر حال اين ضايعه بلاي طبيعي است و براي ما هم اتفاق خواهد افتاد و هرگز اين را به پاي گناه انسان نمي‌گذارم و كمك به اين مردم حداقل كاري است كه از دست ما ساخته است.
وي خطاب به مردم زلزله زده گفت: دوستشان داريم و در كنارشان خواهيم بود و با توجه به نگاه آن ها زنده هستيم و زماني كه اين سرزميمن يكي از فرزندانش را از دست مي دهد تمام اعضاي آن به درد مي‌آيد.
بهداد ادامه داد: اين تاريخ پر از صلح و عشق بايد ادامه پيدا كند و در كنار هم به دور از بخل، كينه و حسادت دست در دست هم مي دهيم و به داد مردمي برسيم كه دچار بلاي طبيعي شده اند.
بهداد خاطرنشان كرد: از ديدن تصاوير و عكس ها و مواجه شدن هم وطنانم با اين ضايعه بسيار متاثر و متاسفم./ي2
برچسب ها: بهداد ، زلزله ، بازیگر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.