سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید مهلت اعلام نیاز جذب اعضای هیأت علمی

مهلت اعلام نیاز جذب اعضای هیأت علمی بر روی سایت این مرکز تا 10 شهریور تمدید شد.

محمد رضا مردانی، رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: فراخوان درج نیاز اعضای هیأت علمی که از تیر ماه آغاز شده بود و تا 30 مرداد مهلت اعلام نیاز بوده هم اکنون تا 10 شهریور این مهلت تمدید شده است.

وی افزود: این مهلت به دلیل این است که آن دسته دانشگاه هایی که تاکنون هماهنگی لازم را با هیأت امنا برای درج نیازها انجام نداده اند هم اکنون این فرصت 10 روزه در اختیار آنها قرار داده شده است.

مردانی تصریح کرد: در این فرصت دو ماه که از اول تیر ماه آغاز شده و تا 30 مرداد ادامه داشت، 220 دانشگاه،  و موسسه و 13 هزار نیاز اعضای هیأت علمی خود را اعلام کرده اند.

وی اظهار داشت: 9500 دانشگاه از بین 220 دانشگاه مربوط به وزارت علوم تحقیقات و فناوری 2500 نیاز مربوط به دانشگاه های غیر انتفاعی و غیر دولتی و 1000 مورد مربوط به سایر دانشگاه ها ودستگاه های اجرایی است.

** مهلت 10 روز برای دانشگاه ها جهت دریافت مجوز

مردانی در ادامه در خصوص این نیازها گفت: 7700 مورد مربوط به جذب در مقطع دکتری، 1000مورد مربوط به بحث بورس، 800 مورد مربوط به جذب کارشناسی ارشد پیمانی، 1300 مورد مربوط به طرح سربازی مقطع دکتری و 300 مورد مربوط به جذب هئیت علمی در مقطع کارشناسی ارشد است.

وی افزود: در این 10 روز تمدید مهلت برای درج نیازها آن دسته از دانشگاه هایی که تاکنون مجوز خود و از معاونت آموزشی دریافت نکرده اند باید به وزارت علوم مراجعه و مجوز خود را بگیرند و نیازهای خود را در روی این سایت ثبت کنند.

وی خاطر نشان کرد: در فراخوان شهریور ماه که از 20 شهریور آغاز می شود تعداد دیگری از اعضای هئیت علمی می توانند ثبت نام کنند./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.