سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

سهم اردبیل از منابع صیانت از تولید در كشور 60میلیارد ریال است

رئیس اتاق بازرگانی ،صنایع و معادن و كشاورزی اردبیل گفت: سهم استان اردبیل از محل منابع ستاد صیانت از تولید در كشور 60 میلیارد ریال است كه در مقایسه با سایر استان‌ها رقم قابل قبولی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حسین پیرموذن دیروز در اولین جلسه ستاد صیانت از تولید در اردبیل افزود: پیشنهاد می‌كنیم تمام این رقم در اختیار یكی از بانك‌های عامل استان به عنوان پیش پرداخت بهره و سود بانكی قرار گیرد تا از طریق این منابع تسهیلات بانكی بدون سود به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شود تا بخشی از مشكلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل برطرف شود .

وی رقم اختصاص یافته به استان را در مقایسه با استان‌هایی همچون اراك و خراسان رضوی به عنوان استان‌های شاخص در حوزه تولید و صنعت رقم مناسب و مطلوب ارزیابی كرد.

پیرموذن گفت : اغلب واحدهای صنعتی استان اردبیل از كمبود تسهیلات سرمایه در گردش و همچنین اعتبارات كمكی برای تامین نقدینگی تولید داخلی رنج می‌برند كه از طریق ستاد صیانت از تولید می‌توانیم بخشی از این مشكل را برطرف كنیم .

رئیس اتاق بازرگانی ،صنایع و معادن و كشاورزی اردبیل جذب سریع این اعتبارات را در فرصت باقیمانده از فصل كاری و حداقل تا پایان نیمه اول سال خواستار شد و پیشنهاد كرد این اعتبارات نه به صورت نقدی بلكه در قالب تسهیلات بدون بهره به متقاضیان پرداخت شود./س

برچسب ها: اردبیل ، منابع ، صیانت ، از ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.