سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزايش بي سابقه جرايم در ايتاليا پس از تدابير رياضت اقتصادي

وزارت کشور ايتاليا در تازه ترين گزارش خود به رشد بي سابقه جرائم گوناگون در اين کشور از بعد از اجراي تدابير رياضت اقتصادي و بحران در اين کشور خبر داد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  ، انواع جرائم از كیف قاپی تا دزدی از آپارتمان ها و مغازه ها و سرقت خودروها از زمان اجرای برنامه های ریاضت اقتصادی دولت مونتی افزایش یافته و به رقم كم سابقه حدود 3 ميليون مورد رسیده است.
تداوم بحران اقتصادی، اجرای برنامه ریاضتی و طرح بازنگری در هزینه های عمومی و افزایش كم سابقه قیمت ها در ایتالیا، خانواده های ایتالیایی را در شرایط سخت معیشتی قرار داده و تعطیلی و ورشكستگی كارخانه ها و شركت ها، شمار بیكاران را به رقم بی سابقه دو میلیون و 790 هزار نفر رسانده كه بر اساس گزارش موسسه ایستات در ماه ژوئن 2012 به ثبت رسیده است.

موسسه ملی آمار ایتالیا 'ایستات' با اشاره به ورشكستگی كارخانه و شركت ها و افزایش فزاینده بیكاری در این كشور بحران زده، اعلام كرد كه 762 هزار شاغل در یك سال گذشته شغل خود را از دست داده و به جمعیت بیكاران افزوده شده اند.

انجمن های دفاع از حقوق مصرف كنندگان نیز هفته گذشته با اشاره به گرانی و افزایش تعرفه ها از مالیات بر مسكن تا حمل و نقل عمومی، عوارض اتوبانی، گاز، برق، بنزین و دیگر ضروریات زندگی، هشدار دادند كه مردم این كشور كه تحت شرایط سخت اقتصادی ناشی از بحران مالی قرار دارند، از این پس متحمل هزینه ای معادل دو هزار و 333 یورو در سال می شوند.

بنا بر اعلام گزارش رسمی وزارت كشور ایتالیا، شهر میلان در شمال كه به پایتخت اقتصادی این كشور معروف بوده، بیشترین موارد جرائم را به خود اختصاص داده است.

میلان با 46 هزار و 956 مورد انواع جرایم در صدر جدول قرار دارد و در شهر جنوبی ناپل نیز بیشترین آمار كلاهبرداری به ثبت رسیده است .


برچسب ها: ایتالیا ، جرم ، ریاضت ، اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.