سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلريز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان كرد:

تجديد ميثاق با آرمان هاي امام خميني(ره) در افتتاحيه جشنواره موسيقي مقاومت

تني چند از اعضاي ستاد جشنواره موسيقي مقاومت به همراه مسئولان بلند پايه وزارت ارشاد، 27 شهريور ساعت 9 صبح با آرمان‌هاي امام خميني(ره) تجديد ميثاق مي‌كنند.

محمد گلريز دبير چهارمين جشنواره موسيقي مقاومت در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: 27 شهريورماه ساعت 9 صبح به همراه اعضاي ستاد جشنواره موسيقي مقاومت و تني چند از مسئولان بلند پايه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به حرم مطهر امام خميني(ره)  رفته و با آرمان هاي بنيانگذار انقلاب اسلامي تجديد ميثاق خواهيم كرد.
وي ادامه داد: شب 27 شهريور، افتتاحيه چهارمين دوره از جشنواره موسيقي مقاومت در تالار وحدت برگزار مي‌شود كه از يكي از هنرمندان شاخص موسيقي سنتي كشورمان نيز براي اجرا در مراسم افتتاحيه دعوت به عمل آورده‌ايم.
دبير چهارمين جشنواره موسيقي مقاومت همچنين اظهار داشت: از جمله اعضاي ستاد جشنواره موسيقي مقاومت امسال مي‌توان به علي ترابي و سيد محمد ميرزماني اشاره كرد.
گلريز با اشاره به اينكه در افتتاحيه و اختتاميه اين جشنواره، هنرمنداني بنام مورد تقدير و تجليل قرار مي‌گيرند و تصريح كرد: در جشنواره موسيقي مقاومت امسال از 10 نفر از افرادي كه در راستاي مقاومت فعاليت‌هايي داشته‌اند تقدير به عمل مي‌آيد كه از اين تعداد، 2 نفر را خواننده، 2 آهنگساز، 2 شاعر، يك مداح و 3 نفر از اعضاي فعال در راستاي اين جشنواره تشكيل مي‌دهند كه از اين افراد، تعدادي را در مراسم افتتاحيه و تعدادي را در اختتاميه مورد تقدير قرار مي‌دهيم.
گفتني است، چهارمين جشنواره موسيقي مقاومت از 27 تا 31 شهريور ماه در تهران و كرمانشاه برگزار مي‌شود./ي2
برچسب ها: گلریز ، موسیقی ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.