سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

46 طرح عمرانی،صنعتی و کشاورزی در زرندیه مورد بهره برداری قرار می گیرد

فرماندار زرندیه گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، 46 طرح عمرانی،صنعتی و کشاورزی در این شهرستان كلنگ زنی یا مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

هدایتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک گاز رسانی به سه روستای میل، موسی آباد و آفتاب رو و بهره برداری از چند پروژه عمرانی در روستاهای این شهرستان را به عنوان بخشی از این پروژه ها عنوان كرد.

وی سالن باستانی زرندیه، آسفالت راه مواصلاتی چهار روستا، 10 پروژه انتقال آب كشاورزی، آب رسانی به مناطق عشایری، جاده دسترسی منطقه عشایری، مسكن مددجویان بهزیستی و چند طرح آبخیزداری را نیز از دیگر این پروژه ها ذكر كرد.

هدایتی با اشاره به اینكه هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات دولت و كارآمدی نظام دینی است، ادامه داد: این پروژه ها با صرف 56 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان انجام شده است.

به گفته وی، همچنین عملیات اجرایی ایستگاه هواشناسی زرندیه و هشت پروژه صنعتی دیگر با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در این شهرستان طی هفته دولت آغاز می شود.

وی گفت: اقدامات ارزشمند دولت در این شهرستان در مقایسه با قبل رشد قابل توجهی داشته كه این امر بیانگر توجه عادلانه دولت به تمام كشور است.

دوم تا هشتم شهریورماه هفته دولت نامگذاری شده است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.