سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگيني:

به دليل محدوديت بودجه ناچار به كاهش اوزان شديم

رئيس انجمن كاراته ناشنوايان از شركت فقط 5 كاراته كار در مسابقات خبر داد و اظهار داشت: به دليل كمبود بودجه ناچار به كاهش نفرات اعزامي به مسابقات هنرهاي رزمي ونزوئلا شديم.

نگيني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: محدوديت و مشكلات بودجه همچنان اعزام تيم هاي ملي ناشنوا به مسابقات را با مشكل مواجه مي كند و اگرچه پيش از اين قرار بود كه تيم هاي رزمي ناشنوايان عليرغم آمادگي كامل به مسابقات ونزوئلا اعزام نشود اما در نهايت شرايط اعزام تيم هاي رزمي به ونزوئلا فراهم شد و كاراته كاران همراه با ساير ورزشكاران رزمي كار آماده مصاف با رقباي جهاني خود مي شوند.

وي ادامه داد: به دليل محدوديت بودجه مجبور به كاهش اوزان ورزشكاران كاراته به اين مسابقات شده ايم و در شرايط فعلي در حال بررسي مسائل فني ورزشكاران كاراته كار هستيم تا نفرات برتري را كه از شانس مدال آوري بيشتري به نسبت ملي پوشان ديگر برخوردار هستند را اعزام كنيم تا حريفي قدرتمند براي رقبا محسوب شويم.

نگيني تصريح كرد: براي اعزام و انتخاب نفرات اعزامي به مسابقات با مشكل مواجه شده ايم و با توجه به مشكلات مالي امكان اعزام كامل تيم ملي كاراته وجود ندارد لذا با دقت در حال انتخاب فرد شايسته تر هستيم تا حقي از ملي پوشان ضايع نشود.

وي خاطرنشان كرد: تيم ملي كاراته ناشنوايان در مسابقات جهاني ونزوئلا در 5 وزن، 68-، 75-، 84- و 84+ و بخش آزاد شركت مي كنند.

رئيس انجمن كاراته افزود: در شرايط فعلي نفرات نهايي اعزامي بعضي از اوزان مشخص شده است و در حال برگزاري مسابقات انتخابي هستيم تا كاراته كاري را كه از لحاظ فني مطلوب و حرفه اي تر است را اعزام كنيم.

وي افزود: در صورتي كه فدراسيون با مشكلات و كمبود بودجه مواجه نبود مي توانستيم با نفرات و قدرت بيشتري در مسابقات هنرهاي رزمي ونزوئلا شركت كنيم ضمن اينكه از لحاظ كسب تجربه نيز عيار تيم ملي كاراته افزايش مي يافت اما متاسفانه شرايط اعزام تيم كامل فراهم نشده است و مجبوريم كه با دقت و بررسي كامل افراد، تيم ملي اعزامي را انتخاب كنيم./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.