سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

برگزاري كلاس بين‎المللي مربيگري شنا در مشهد

سرپرست هيات شنا استان خراسان رضوي از برگزاري كلاس بين‎المللي شنا در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومي هيات شنا استان خراسان رضوي، مجيد مشتاق عشق اظهار كرد: كلاس بين‎المللي مربيگري شنا با حضور فرناندو دلگادو، مدرس بين‎المللي فدراسيون جهاني شنا از كشور آمريكا از اول لغايت ششم شهريور ماه سال جاري در مشهد برگزار مي‎شود.

وي افزود: در اين دوره كه در اداره برنامه‎ريزي و آموزش اداره كل ورزش و جوانان استان خراسان رضوي واقع در مجموعه ورزشي مهران مشهد برگزار مي‎شود، 30 مربي از سراسر كشور حضور دارند كه سهم استان خراسان رضوي 2 مربي است و در تلاشيم تا سهميه استان را به 4 نفر افزايش دهيم.

وي ادامه داد: به مربياني كه بتوانند در آزمون پايان اين دوره قبول شوند مدرك مربيگري بين‎المللي شنا اعطا مي‎شود.

سرپرست هيات شنا استان خراسان رضوي با اشاره به توانمندي‎هاي مدرس اين دوره تصريح كرد: فرناندو دلگادو داراي سابقه 15 ساله در تدريس مربيگري شنا است و يكي از بهترين مدرسان فدراسيون بين المللي شنا به حساب مي‎آيد.

مشتاق عشق تصريح كرد: افتتاحيه اين دوره ساعت 16:30 فردا ( اول ارديبهشت ماه) خواهد بود و در آن علاوه بر اصول و فنون تمرين، اصول كوچينگ و بدنسازي نيز تدريس خواهد شد.

عضو كميته فني فدراسيون شنا ايران با بيان اينكه نهايت استفاده را از فرصت پيش آمده در برگزاري اين دوره خواهيم كرد، خاطرنشان كرد: دلگادو در روز جمعه از تمرينات تيم‎هاي استان بازديد خواهد كرد و از نظرات او در خصوص ارتقاي سطح شناگران و تيم‎هاي استان بهره خواهيم برد./س

برچسب ها: سرپرست ، هیات ، شنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.