سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدیت روسیه در مقابله با مداخله خارجی در سوریه

نماينده مجلس سوريه تأکید کرد، تهدید وزیر امورخارجه روسیه درباره مقابله با دخالت نظامی غرب در سوریه جدی است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛ " يوسف أسعد " در مصاحبه با این شبكه گفت: اشاره تلويحي رئيس جمهوری آمريكا درباره دخالت نظامي در سوريه در راستاي تبليغات انتخاباتي و جلب حمايت رژيم صهیونیستی است.

اسعد تاکید کرد، به دلیل نزدیکی رژیم صهیونیستی به سوریه و آمادگی لازم ارتش سوریه برای حمله به این رژیم، آمریکا نمی تواند به هیچ وجه در سوریه دخالت نظامی کند.

أسعد تصريح كرد: با وجود فشارهاي آمريكا، قطر و عربستان و دیگر کشورهای شرور و استكباري، ارتش سوريه پس از یک سال و نیم مقابله و جنگ خياباني با گروه هاي مسلح، اقتدار و پايداري خود را ثابت كرده است.

وي با اشاره به شكست آمريكا در افغانستان و عراق با وجود همه حمايت هاي بين المللي، تاكيد كرد: آمريكا خواستار تامين امنيت رژيم صهیونیستی و سلطه اين رژيم بر منطقه است، از این رو می خواهد در سوریه به محور مقاومت ضربه بزنند.

أسعد افزود: درصورت حمله نظامی به سوریه، ارتش سوریه، ضربه دردناكي را به رژيم اشغالگر و به كشورهاي حوزه خليج فارس كه با رژيم اشغالگر و آمريكا تعامل كرده و از تروريسم حمايت كردند، وارد مي كند.

نماینده مجلس سوریه در تشریح تهديدات روسيه و چين عليه آمريكا و غرب و هشدار درباره هرگونه طرح يكجانبه اي در سوريه، گفت: تهديدات سرگئي لاوروف وزير خارجه روسيه، جدی بود و در پاسخ صريح و مستقيم به اظهارات باراك اوباما رئيس جمهوري آمريكا بیان شد.

وي افزود: رئيس جمهوري آمريكا مي داند كه روس ها در اين زمينه جدي هستند.

برچسب ها: سوریه ، روسیه ، مجلس ، تهدید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.