سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدنجار:

طرح‌هاي ضد ايراني دشمنان عليه خود آنها به کار گرفته مي‌شود

وزیر کشور گفت: هر سیاستی که دشمنان علیه ایران طراحی می‌کنند، برعکس شده و علیه خود آنها به کار می‌رود.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت،"مصطفی محمد نجار" در آیین تودیع و معارفه استاندار همدان اظهار کرد: مسؤولان اصل ساده زیستی را سرلوحه کارهای خود کرده و برای خدمت صادقانه در میان مردم باشند که این از شعارهای دولت است.

وي با بیان این‌که هم اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی، منطقه و داخل در اوج عزت و اقتدار است، خاطرنشان کرد: این اقتدار به خاطر دشمنی نظام سلطه و رژیم صهیونیستی به وجود آمده و به همین علت ایران دغدغه نظام استکباری در جهان شده است.

نجار با تاکید بر این‌که دشمنان به دنبال مانع تراشی برای ایران هستند، افزود: هر سیاستی که علیه ایران طراحی می‌کنند، برعکس شده و علیه خود آنها به کار می‌رود.

وزير کشور ایران را کشوری الگو در سطح منطقه برشمرد و گفت: امروز اسرائیل، مسلمان کشی و برادر کشی را در سوریه به راه انداخته که به طور قطع این امر نیز به نتیجه نخواهد رسید.

به گفته نجار نظام سلطه در سطح بین المللی به دنبال توقف یا مصادره بیداری اسلامی بوده و در داخل کشور قصد سیاه نمایی و ایجاد تردید در دل مردم را دارد.

وی با بیان این‌که ایران قبل از زمان مقرر رتبه اول منطقه را از نظر علمی کسب کرده است، تصریح کرد: دشمنان این مرز و بوم وحشت کرده و دست به ترور فیزیکی دانشمندان ایرانی می‌زنند که اقدامی ذلیلانه است.

وزير کشور در ادامه بیان کرد: استاندار جدید همدان باید به مسائل مهمی از جمله ایجاد اشتغال پایدار، مسکن مهر، مسائل فرهنگی، توسعه زیربناها در روستاها، جذب سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی، برخورد جدی با مفاسد اداری و استفاده از افراد متعهد و متخصص به عنوان مدیر توجه خاصی داشته باشد.

نجار با بیان این‌که دولت نگاه خاصی به استان همدان دارد، یادآور شد: اعتبارات عمرانی استان همدان از 63 میلیارد تومان در سال 83 به 313 میلیارد تومان در سال 90 رسیده است.

وی اضافه کرد: درآمد استان همدان نیز از 36 میلیارد تومان در سال 83 به 164 میلیارد تومان در سال 90 ریسده است.

نجار افزایش تسهیلات مصوب برای طرح‌های اشتغال زا، تسهیلات پرداختی بخش مسکن مهر، صادرات، افزایش ظرفیت سیلوهای ذخیره گندم، تولیدات دامی، واحدهای صنعتی دام و طیور و سرانه ورزشی را از جمله مواردی برشمرد که در سال‌های 83 تاکنون ارتقا چند برابری داشته‌اند.

انتهاي پيام/ش3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.