سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

اردبیل 55 میلیارد تومان در‌آمد دارد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت:‌ مجموع در‌آمد استان تا پایان مرداد ماه 55 میلیارد تومان است که در کسب این در‌آمد همه مسئولان و مردم اجرایی همت کرده‌اند.

هاشم مظفری امروز در حاشیه جلسه شورای اداری استان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود:‌ ما در شش بخش در‌آمدی به غیر‌ از نفت و گاز اعم از مالیات، گمرک و ثبت اسناد کسب در‌آمد داشتیم اما وصولی ما باید تا پایان سال به 143 میلیارد تومان برسد که تحقق آن مشکل به نظر می‌رسد اما همه باید سعی و تلاش وافری داشته باشیم تا این رقم در‌آمدی به ثمر بنشیند.

وی گفت: در پنج ماه اول امسال اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی و سرمایه‌ای استان از سهم 228 میلیارد و 458 میلیون تومانی کشور حدود 143 میلیارد تومان است که برای استان ابلاغ شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل جمع اعتبارات ملی را نیز 85 میلیارد و 373 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: جمع اعتبارات هزینه‌ای استان 88 میلیارد تومان و اعتبارات تملک دارایی 140 میلیارد تومان است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل همچنین میانگین درصد پرداختی اعتبارات هزینه‌ای سایر را 31 درصد، هزینه‌ای حقوق و مزایا را 48 درصد اعلام کرد و گفت: مجموع دریافتی ما از خزانه 24 درصد بوده که 34 درصد آن اعتبارات هزینه‌ای و 17 درصد نیز اعتبارات عمرانی است./س 

برچسب ها: اردبیل ، امور ، اقتصاد ، ودارایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.