سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/ شیران؛

همچنان رئیس هیات کشتی اصفهان است

سرپرست فدراسیون کشتی در نامه ای به مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اعلام کرد داوود شیران همچنان به عنوان رئیس در هیات کشتی تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان وبر اساس گزارش روابط عمومی هیات کشتی استان اصفهان؛ در حالی که هفته گذشته در غیاب سرپرست فدراسیون کشتی و داود شیران رئیس هیات کشتی اصفهان که به همراه تیم های ملی کشتی کشورمان در المپیک لندن حضور داشتند، مدیر کل ورزش و جوانان اصفهان با امضای نائب رئیس فدراسیون کشتی داود شیران را از ریاست هیات کشتی اصفهان کنار گذاشته و میر واحدی را به عنوان سرپرست این هیات معرفی کرده بود.

بر این اساس حجت الله خطیب در بازگشت خود از لندن، این حکم راکه حسن رنگرز به درخواست جواهری امضاء کرده بود لغو و اعلام کرد؛ داود شیران همچنان تا زمان برگزاری مجمع به ریاست خود بر هیات کشتی استان اصفهان ادامه خواهد داد.

در نامه سرپرست فدراسیون کشتی به مدیر کل ورزش و جوانان اصفهان آمده است:
"با توجه به اتمام دوران ریاست هیات کشتی استان اصفهان خواشمند است دستور فرمایید تاریخ برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی استان اعلام وبرای برگزاری آن اقدام شود.

ضمناً لغو حکم نامه شماره ۲۶۴/۲۴۳۹ مورخ ۱۷/ ۵/ ۹۱ به اطلاع می رساند آقای داوود شیران کماکان تا تشکیل مجمع به عنوان سرپرست هیات کشتی انجام وظیفه خواهد نمود."/س

برچسب ها: اصفهان ، کشتی ، نامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.