سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

مردم ایران اسلامی لایق بالاترین خدمت ‏ها هستند

امام جمعه دماوند گفت: مردم ایران اسلامی لایق بالاترین خدمت‏ها هستند، مسئولان باید به مردم خدمت کنند و مردم نیز پشتیبان و حامی آنها باشند.

حجت ‏الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: دشمن از وحدت جامعه اسلامی می ‏ترسد و همه تلاش خود را به کار می ‏گیرند تا جامعه از وحدت دور شود.

وی ادامه داد: مردمی که برای اقامه نماز از خانه‏ ها خارج می‏ شوند، همچون عرصه محشر پا به میدان می‏ گذارند که افراد از قبرها بر می‏ خیزند و وارد آن جایگاه می ‏شوند.

علاءالدینی بیان کرد: اجتماع مسلمین گاهی در نماز های جماعت، در حاصل آن ارتباط با خدا، تجلی اتحاد مسلمین و برطرف‏ سازی مشکلات مردم باشد.

امام جمعه بیان داشت: این صف واحد فرصتی است که از نیاز ها و مشکلات مسلمانان با خبر شویم و برای رفع آنها تلاش کنیم؛ مشکلاتی از قبیل امور فرهنگی، اقتصادی و مدیریتی که با مشورت و همفکری می ‏توان آنها را رفع کرد.

وی  ادامه داد: باید توجه داشت که مردم ما همیشه قدرشناس بوده‏اند، حتی اگر مشکلاتی نظیر تحریم وجود داشته باشد نیز آنها با صبر از این مشکلات عبور می ‏کنند و هدفی جز عزت اسلام و برپایی احکام الهی ندارند.

علاءالدینی افزود: در شهرستان دماوند نیازمند ایجاد اشتغال برای جوانان هستیم و توقع قشر جوان این است که در به‏ کارگیری نیرو در دستگاه‏ های اداری اولویت با افراد بومی شهرستان باشد.

امام جمعه دماوند هدف دشمن را سیاه ‏نمایی واقعیت‏ ها و دلسرد کردن مردم دانست و خاطر نشان کرد: بالاترین نعمتی که در جامعه ما وجود دارد، وحدت است.

وی یاد آور شد: دشمن تمام سعی خود را در ایجاد رخنه در وحدت جامعه به‏ کار می ‏گیرد اما باید توجه داشت که عزت امروز ایران اسلامی به واسطه تمسک به وحدت است./س

برچسب ها: ایران ، اسلامی ، خدمت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.