سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه میلیاردی قاچاقچی نفت کوره

رئیس تعزیرات استان بوشهر گفت: طی بازرسی های ماموران مبارزه با قاچاق کالا از یک شرکت آسفالت سازی 30 هزار سوخت خارج از شبکه کشف و برای متهم اصلی پرونده ای تشکیل شد.

احمدی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در این بازرسی مشخص شد این شرکت علاوه بر سهمیه خود سهمیه مازادی به مقدار 30 هزار لیتر نفت به فروش می رسانید که در نهایت پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی متهم به پرداخت بیش از یک میلیارد 339 میلیون ریال محکوم کرد.

*جریمه محکومیت نمایندگی خودرو
وی در گزارش دیگری اذعان کرد: با توجه به شکایات خصوصی در شعبه پنجم استان مبنی بر عدم ارائه خدمات گارانتی و آنکه نمایندگی مکلف به اجرای تعهدات نشده است این نمایندگی را که سابقه 8 ساله دارد پس از تشکیل پرونده و ارجاع به شعبه استان و پس از انجام تحقیقات لازم و سیر مراحل قانونی به پرداخت 265 میلیون ریال در حق شاکی و صندوق دولت محکوم شد.

*جریمه سنگین یک مرغ داری
احمدی در ادامه بیان کرد: به دلیل گرانفروشی این شرکت و عدم رعایت موارد بهداشتی برای این شرکت پرونده تخلفاتی تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه بررسی ارسال و پس از سیر مراحل قانونی این شرکت به پرداخت 255 میلیون ریال جریمه محکوم شد./ز

برچسب ها: جریمه ، قاچاق ، محکومیت ، احمدی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.