سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

حضور پر شکوه مسلمانان در راهپیمایی بزرگ روز قدس، ندای نابودی استکبار جهانی

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: فریاد مسلمانان در سراسر جهان در روز قدس نماد بیداری، وحدت مسلمین و مقاومت و مبارزه آنان با ظلم و بیداد است.


عباداله اکبری در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، روز قدس را روز بیداری امت اسلام و روز نمایش قدرت اسلام عنوان کرد و افزود: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس همواره به پایداری نظام کمک نموده و حضور گسترده در این راهپیمایی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

اکبری ادامه داد: مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی بارها با حضور چشمگیر خود در این راهپیمایی به دشمنان نشان داده اند که با وجود همه مشکلات و تحریم ها، حمایت های خود را از مسلمانان مورد ظلم جهان برنخواهند داشت و تا پیروزی آنان با تمام توان در حمایت از مظلومین جهان اسلام ایستادگی می کنند.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) با نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، بسیاری از ملت های مسلمان را برعلیه رژیم غاصب اسرائیل و استکبار جهانی بیدار کرد.

اکبری به دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: جوانان و مردم شریف ایران همیشه از تحریم ها فرصتی برای رشد و پیشرفت ساخته اند و دستاوردهای بزرگ در صحنه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، صنعت، معدن، کشاورزی و غیره بهترین سند و شاهد این واقعیت است.

وی در پایان با اشاره به این که سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی آمادگی خود را برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام می دارد، اظهار داشت: حضور پر شکوه مسلمانان در راهپیمایی بزرگ روز قدس، ندای نابودی استکبار جهانی است و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز به تأسی از فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در این راهپیمایی عظیم شرکت خواهد کرد./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.