سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

حضور فعال جهاد دانشگاهی آذربایجانشرقی در مناطق زلزله زده

رئیس جهاددانشگاهی واحد آذربایجانشرقی گفت: در پی وقوع زلزله در مناطقی از استان آذربایجان شرقی و بی خانمان شدن بسیاری از هموطنان عزیز، کار کنان جهاد دانشگاهی واحد استان آذربایجان شرقی یک الی 3 روز حقوق خود را برای کمک به زلزله زدگان روستاهای شهرستانهای اهر ، هریس و ورزقان اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، فرشبافیان، گفت: جهاد دانشگاهی استان، آماده ی ارسال و هدایت کمکهای مادی به مناطق زلزله زده اهر، ورزقان و هریس است .

رئیس جهاد دانشگاهی استان همچنین با اشاره به بازدید ریاست جهاددانشگاهی و معاون فرهنگی واحد استان از روستاها و همدردی با این عزیزان گفت: در دیدار با فرمانداریهای اهر و ورزقان با ارائه ی گزارشات از وضعیت زلزله زدگان، مقرر شده است یک گروه از متخصصان پزشکی جهاددانشگاهی متشکل از پزشک وپرستار وبهیار با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در منطقه حضور ییابند.

بنا به گفته دکتر فرشبافیان، با پیگیریهای این نهاد، جهادهای دانشگاهی سایر استانها نیز کمکهای خود را به تدریج روانه مناطق زلزله زده میکنند که از آنجمله میتوان به ارسال سه دستگاه نیسان و یک دستگاه کامیون حاوی کمکهای غیر نقدی از سوی جهادگران دانشگاهی استانهای تهران و مشهد اشاره کرد. /س

 

برچسب ها: حضور ، جهاد ، زلزله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.