سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاچاق جنجالی اسپرم یک فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی +عکس

یک زندانی فلسطینی با قاچاق اسپرم خود به بیرون از زندان برای بار سوم پدر شد. هنوز مشخص نیست اسپرم این مرد چگونه از زندان خارج شده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،"دلال الزبن" همسر 32 ساله این زندانی از طریق لقاح مصنوعی باردار و اخیرا سومین فرزند خانواده خود به نام "مهند" را به دنیا آورد.

"عمار الزبن" پدر این نوزاد، یکی از اعضای سازمان اسلامگرای حماس است که ۳۲ بار به حبس ابد محکوم شده و هم اکنون 15 سال است که در زندان  "هداریم" رژیم صهیونیستی در بند است. "الزبن" از زمان ورود به زندان اجازه ملاقات با همسرش را نداشته است.

این زوج فلسطینی همچنین صاحب دو دختر هستند. دلال الزبن، همسر این زندانی، با ابراز خوشحالی از به دنیا آمدن این نوزاد اظهار داشت: «همسرم و من، دختران و خانواده‌هایمان مدت زیادی چشم انتظار این لحظه بودیم.»

زمانی که دختر اول این زوج ۱۸ ماهه بود، سربازان اسرائیلی "عمار الزبن" را بازداشت کردند. همسر وی در آن زمان دومین دختر را پنج ماهه باردار بود.

به گفته‌ دختر بزرگ "الزین" زمان تولد "مهند" اولین لحظه واقعی احساس خوشبختی در خانه آنها پس از زندانی شدن پدر بوده است.

"سالم ابو خیزران" مدیر درمانگاهی محل تولد این نوزاد گفت: که این زوج صراحتا خواستار فرزند پسر بوده‌اند و لقاح مصنوعی سومین بار، پس از دو تلاش ناموفق صورت گرفته است.

هنوز مشخص نیست که اسپرم این زندانی از چه راهی به خارج از زندان منتقل شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه و به نقل از یکی از مسئولان زندان "هداریم"، امکان برقراری رابطه جنسی میان زندانیان و همسرانشان در این زندان غیرممکن است و تمامی ملاقات‌ها از سوی مأموران زندان به دقت کنترل می‌شوند.

"سامر سمارو" مدیر سازمان دفاع از حقوق زندانیان در نابلس، داشتن فرزند را "جزو حقوق زندانیان" دانسته و با اشاره به ایگال عمیر، یهودی افراطی و عامل ترور اسحاق رابین، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، خاطر نشان کرد: «وقتی که حتی قاتل رابین می‌تواند از درون زندان صاحب فرزند شود، چرا فلسطینی‌ها نباید اجازه آن را داشته باشند؟»

"ایگال عمیر" در سال ۲۰۰۶ و در زمانی که در تلاش برای قاچاق اسپرم از زندان بود، گیر افتاد اما بعد اجازه رسمی برای لقاح مصنوعی را دریافت کرد. او در سال ۲۰۰۷ صاحب یک فرزند پسر شد.

 

برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، فلسطین ، اسپرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
hadi
۱۸:۳۴ ۳۰ مرداد ۱۳۹۱
درود بر این زوج که دیگه آبرویی برا این رژیم منحوس باقی نذاشتند!
ناشناس
۱۱:۱۲ ۳۰ مرداد ۱۳۹۱
قاچاق اسپرم نشنيده بوديم كه شنيديم
ناشناس
۰۵:۳۹ ۳۰ مرداد ۱۳۹۱
افرین بر این خانواده کیف کردم اینها همه نوعه رژیم اشغالگر قدس رو کنف می کنند واقعا خیلی حرفه خروج اسپرم از زندان
حسن پویان
۰۱:۵۹ ۳۰ مرداد ۱۳۹۱
ولی خیلی باید حرفه ای باشد اخه اسپرم بیشتر از 1 یا 2 روز زنده نمیمونه