سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت دو مظنون در منطقه سينا

ماموران امنيتي مصر دو مظنون را در منطقه سينا بازداشت کردند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، ماموران امنیتی مصر در حمله به پناهگاه شبه نظامیان در سینا دو مظنون به فعالیت های تروریستی را بازداشت کردند.

پس از این حمله در شبیخون شبه نظامیان به کاروان نظامیان ارتش مصر در نزدیکی شهر شیخ زووید، بر اثر اصابت موشک آر پی جی سه پلیس و یک نظامی مجروح شدند.

حملات ارتش مصر به مواضع شبه نظامیان پس از کشته شدن 16 پلیس مصری در حمله شبه نظامیان انجام می شود.

این شبه نظامیان پس از حمله دو خودروی نظامی مصری را ربودند و وارد سرزمین های اشغالی شدند که در حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدند.

کاروان ارتش مصر پس از عملیات در شهر مرزی رفح و بازداشت دو مظنون به سمت شهر العریش در حال بازگشت بود که مورد حمله شبه نظامیان قرار گرفت.

منطقه شمال سینا پس از انقلاب مصر به دلیل شرایط این کشور پس از انقلاب مورد غفلت دولت مرکزی قرار گرفته بود و باعث شد تا فعالیت شبه نظامیان در این منطقه مرزی با غزه و رژیم صهیونیستی، افزایش یابد.

دولت مصر کشته شدن 16 پلیس خود را به شبه نظامیان اسلامگرا نسبت داد و با حملات مشترک پلیس و ارتش پناهگاه شبه نظامیان اسلامگرا را هدف قرار داده است؛ هفته گذشته یک سازمان اسلامگرای شبه نظامی مستقر در سینا به نام گروه جهادی سلفی به دولت مصر هشدار داد که سرکوب شدید اسلامگرایان در این منطقه باعث میشود این گروه سلفی جهادگرا به مبارزه با ارتش و پلیس مصر اقدام کند.

از زمان آغاز عملیات ارتش و پلیس مصر معمولا گزارشاتی از حمله به ایست بازرسی های پلیس و ارتش منتشر می شود که بیشتر این حملات بدون هیچ تلفاتی هستند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.