سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهار صنعت كفش در پاييز

عضو هيئت مديره اتحاديه كفش تهران گفت: نمايشگاه تكنولوژي و ماشين آلات تخصصي توليد كفش و مواد اوليه در آبان امسال براي ارتقاء و رشد هرچه بهتر صنعت كفش در تهران برگزار مي شود.

نبي الله كنگراني در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت: يكي از مهمترين اهداف برگزاري اين نمايشگاه نوسازي و به روز كردن صنعت ماشين آلات توليد كفش كشور در توليد ماشين آلاتي همچون پلي ارتان و ماشين آلات تزريق،‌نياز اين صنعت به وجود ماشين آلات پيشرفته ديگر بسيار محسوس است.

وي در ادامه گفت: در سال هاي گذشته اين صنعت به صورت سنتي اداره مي شد كه با توجه به رويكرد اقتصادي كشور در جهت خودكفايي توليد، جذب سرمايه، جلوگيري از برون رفت ارز و حمايت از توليد ملي اين نمايشگاه با دعوت از توليدكنندگان ماشين آلات صنعت كفش در داخل كشور و كشورهايي همچون ايتاليا، تركيه و .. قصد دارد كه صنعت توليد كفش كشور را در حوزه بين المللي هرچه بهتر معرفي كند و از طرفي توليدكنندگان كفش را در كشور با آخرين تكنولوژي اين صنعت در جهت بالا بردن راندمان توليد و كيفيت در راستاي تامين سليقه مصرف كننده داخلي و صاردات به بازارهاي بين المللي داشته باشد.

وي در پايان بيان كرد: در كنار برگزاري اين نمايشگاه كه از تاريخ 10 تا 12 آبان ماه برگزار مي شود، سالني جهت به نمايش در آمدن توليدات كفش در نظر گرفته شده است، تا همگان را با آخرين توليدات اين صنعت آشنا كند./عب

برچسب ها: کفش ، ماشین آلات ، سنتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.