سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

دیدار فینال شرایط بسیار متفاوتی دارد

مسابقه نهایی لیگ برتر بوکس کشور ما بین دو تیم جهان فولاد غرب کرمانشاهو پیوند ساپکو رباط کریم که پیش از این قرار بودسوم شهریور برگزار شود، چهارم شهریور ماه در شهر انزلیبرگزار خواهدشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه
نایب رئیس هیئت بوکس استان کرمانشاه گفت: باتوجه به برگزاری بازی فوتبال ملوان انزلی در شهر میزبان و عدم امکان برنامه ریزی همزمان، این مسابقه از طرف میزبان به یک روز بعد موکول شد.

رضا مهدی پور خاطرنشان کرد: برای شرکت در این مسابقات روز پنج شنبه از کرمانشاه به سوی شهر انزلی حرکت خواهیم کرد و امیدواریم نتیجه لازم را در این مسابقه کسب کنیم.

مهدی پور در پاسخ به این سئوال که باتوجه به نتایج قبل در برابر این تیم آیا موفقیت شما در فینال حتمی است، گفت: نتایج قبل در شرایط متفاوتی رقم خورده است و بازی فینال شرایطی بسیار متفاوتی دارد و ممکن است نتیجه متفاوت در این بازی رقم بخورد.

وی در ارزیابی خود از مسابقات لیگ در سال جاری گفت: هرچند که شور و اشتیاق بسیار زیادی با توجه به حمایت های شرکت جهان فولاد به خانواده بوکس استان تزریق شد، اما متاسفانه به خیلی از اهدافی که مدنظر داشتیم نرسیدیم. چرا که انتظار برگزاری مسابقات بیشتری را در شهر کرمانشاه داشتیم.

مهدی پور با اشاره به انصراف دو تیم از نیمه راه لیگ گفت: خیلی از تیم های شرکت کننده در این مسابقات در نیمه راه مسابقات از ادامه حضور انصراف دادند، در حالی که حضور ورزشکاران این تیم ها می توانست نقش بسیار بالایی در کسب تجربه ورزشکاران این تیم ها ایفا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر مسابقات لیگ به صورت دوره ای و در یک جدول برگزار شود بسیار موفق تر خواهد بود و امیدواریم تجربیات این مسابقات در دوره های بعد لیگ تاثیر گذار باشد.
برچسب ها: بوکس ، فینال ، کرمانشاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۱:۴۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
چرا 4 شنبه نمیرید انزلی؟؟؟؟؟این خیلی بهتره