سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

کمک به زلزله زدگان آذربایجان در قالب طرح همای رحمت طرح در استان كرمانشاه اجرا شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان كرمانشاه گفت: در راستای كمك به نیازمندان و گسترش فعالیت های بشردوستانه، جمعیت هلال احمر استان كرمانشاه در ماه مبارك رمضان طرح 'همای رحمت' را اجرا كرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


'عادل شفیعی'گفت: طرح همای رحمت در ماه مبارك رمضان با هدف ترویج سیره علوی امیر مومنان حضرت علی علیه السلام در جهت كمك به نیازمندان در شهرستانهای استان كرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: در همین راستا 50 كاروان سلامت برای ویزیت و مداوای رایگان بیماران به روستاهای محروم اعزام شدند و بیش از دو هزار نفر از ساكنان روستاها خدمات رایگان پزشكی دریافت كردند.

شفیعی، به حضور كاروان های نیكوكاری در روستاها اشاره كرد و اظهار داشت:در پی اجرای برنامه ابلاغی از سازمان جوانان هلال احمر مبنی بر حضور جوانان در روستاها و انجام فعالیت های بشردوستانه و امدادی، جوانان جمعیت هلال احمر استان كرمانشاه نیز در قالب كاروان های نیكوكاری به روستاها اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خاطرنشان كرد: كاروان های نیكوكاری پنج هزار بسته مواد غذایی به ارزش یك میلیارد و 500 میلیون ریال را در میان محرومان استان توزیع كردند كه این امر علاوه بر كمك به نیازمند موجب ارتقای حس نوع دوستی داوطلبان و اعضای جمعیت و آشنایی بیشتر آنها با سیره ائمه می شود./س



برچسب ها: کمک ، زلزله ، رحمت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.