سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

روز قدس جمعه موعود است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس جمعه موعود است که انتظار می‌رود با ظهور امام عصر(عج) بساط ظلم و جور برچیده شود.

کمال‌الدین پیرموذن دیروز  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل در حاشیه مراسم روز قدس افزود: حضور دشمن شکن مردم اردبیل در راهپیمائی امروز بار دیگر به پریشان‌احوالی استکبار منجر شده و دنیا را متوجه این اصل می‌کند که ملت‌های مظلوم و آزادی‌خواه حامی و فریادرسی همچون نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان این نظام با توطئه‌های رنگین خود در جهان اسلام و اطراف ایران سعی می‌کنند ایران را به انزوا ببرند گفت: سوریه نقطه مقاومت امت حزب‌الله است و امریکا و رژیم صهیونیستی همچون جنگ ناکام 33 روزه در لبنان و غزه در مقابله با مردم آزادیخواه سوریه راه را به خطا رفته‌اند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود گفت: هرگونه تجاوز به سوریه معادلات منطقه‌ای و جهانی را بر هم می زند و سبب ناکامی دیگر برای غرب و نظام سلطه است.

پیرموذن افزود: بیداری اسلامی که در منطقه به شکل اساسی و ریشه‌ای آغاز شده است ادامه مسیر متعالی انقلاب اسلامی است که دشمنان به هر نحو ممکن سعی می‌کنند این شعله برافروخته را خاموش کنند.

وی این راهپیمایی بزرگ را نمایش خیره‌کننده دیگری از اراده پولادین مردم ایران و استان اردبیل در حمایت از آرمان قدس شریف و انتفاضه ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی و بیزاری از جبهه استکبار و نظام سلطه و حامیان صهیونیسم بین‌الملل اعلام کرد./س 

برچسب ها: اردبیل ، روز ، قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.