سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

روز قدس، صحنه نمایش وحدت و اقتدار مسلمانان

فرماندار ماكو با تاكید بر آمادگی مردم این شهرستان برای حضور پرشكوه در راهپیمایی های روز قدس گفت : روز قدس صحنه نمایش وحدت و اقتدار مسلمانان است .

حمید احمدیان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه افزود : روز قدس آوردگاهی بزرگ برعلیه رژیم غاصب صهیونستی و مقابله با اشغالگرانی است كه نابودی مسلمانان را محور كارشان قرار داده اند .

وی اظهار داشت : با توجه به شرایط حاكم بر منطقه و قتل عام مسلمانان بی گناه در بلاد اسلامی، امسال ملت ایران و مسلمانان جهان با انزجار تمام فریاد مرگ بر اسرائیل سرخواهند داد .

فرماندارماكو اضافه كرد : تحولات بوجود آمده دركشورهای مسلمان نظیر مصر و سودان و یمن، به روز قدس امسال حال و هوای دیگری خواهد داد و فریاد مرگ براسرائیل پررنگتر از سالهای قبل خواهد بود .

احمدیان خاطرنشان كرد : حضور گسترده مردم در این روز سرنوشت ساز باعث تقویت بیداری اسلامی شده و به مبارزان مسلمان قوت بیشتری خواهد داد .

فرماندارماكویادآورشد : روز قدس درحالی برگزار می شود كه بسیاری از دیكتاتورها سقوط كرده اند و ابرقدرتهایی چون آمریكا و رژیم صهیونستی در حال احتضار بسر می برند .

وی افزود : رسانه های غربی با تبلیغات دروغین خود تبلیغ می كنند در روز قدس خیابانهای ایران خالی خواهد بود غافل از اینكه امسال پرشورتر از سالهای قبل، ملت شجاع ایران با مشت های گره كرده به میدان خواهند آمد.

احمدیان روز قدس را پشتوانه بزرگ مسلمانان دانست و گفت : این روز پشتوانه و حامی بزرگی برای تمامی مسلمانان مظلوم جهان است./س

برچسب ها: مسلمانان ، ماکو ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.