سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

345 قرارداد توسط شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب منعقد شد

رییس امور حقوقی و قراردادهای شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: این شركت در سال گذشته به منظور اجرای پروژه های خود، 345 قرارداد با شركت های داخلی به امضا رسانده است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ، 'حسن گلستان باغ' در تشریح عملكرد این امور در سال 1390، افزود: ارزش این قراردادها كه مربوط به طرح ها و پروژه های حفظ و نگهداشت توان تولید نفت می باشد، هفت هزار و 747 میلیارد ریال و 96 میلیون یورو بوده كه در مقایسه با سال قبل از آن، 41 درصد رشد نشان می دهد.

وی افزود: ارزش ریالی قراردادهای سال 1390 در مقایسه با سال 89 در بخش ریالی 54 درصد افزایش و در بخش ارزی 44 درصد كاهش یافته است و این موضوع بیانگر افزایش توان فنی و مهندسی شركت های پیمانكاری داخلی در زمینه اجرای پروژه های نفت و گاز و موفقیت شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب در خصوص تقویت و استفاده از توان سازندگان، صنعتگران و شركت های داخلی است.

گلستان باغ گفت: رویكرد امور حقوقی و قراردادهای شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب در سال 1390، استفاده هرچه بیشتر از توان فنی و مهندسی شركت های داخلی در ارتباط با اجرای طرح ها و پروژه ها بوده كه در سال جاری نیز تقویت خواهد شد.

رییس امور حقوقی و قراردادهای شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب ادامه داد: به این منظور روش های جدید قراردادی تدوین شده و در سال جاری نیز كه از سوی رهبر معظم انقلاب به نام تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی نام گذاری شده است حمایت از تولید كنندگان، پیمانكاران و سازندگان داخلی در راس برنامه های این شركت قرار دارد.

وی خاطر نشان كرد: در سال گذشته سیستم مكانیزه فرآیند و ثبت اطلاعات مناقصات و پیمان های شركت ایجاد، و حدود چهار هزار و 500 شركت پیمانكاری داخلی برای استفاده از خدمات آن ها در شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شركت های تابع، ارزیابی كیفی شد كه از دستاوردهای قابل توجه امور حقوقی و قراردادهای این شركت محسوب می شود.

گلستان باغ افزود: در سال 90 همچنین مستندسازی در 190 پلاك از اراضی شركت صورت گرفته و 90 مورد تحصیل اراضی برای احداث پروژه های توسعه ای به مساحت یك میلیون و 200 هزار متر مربع و ارزش 99 میلیارد ریال انجام شده است.

رییس امور حقوقی و قراردادهای شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب دفاع از مصالح شركت در مراجع حقوقی را از دیگر فعالیت این امور در سال گذشته برشمرد و گفت: در این مدت 260 فقره دعاوی صدور رای به نفع شركت انجام شده است. /س
برچسب ها: قراداد ، نفت ، منعقد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.