سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/

ملت ایران با تحریم‎ها به پیشرفت‌های بسیاری دست می‎یابند

امام جمعه موقت گنبدکاووس گفت: ملت بابصرت ایران اسلامی با تحریم‎ها به پیشرفت‌های بسیاری دست می‎یابند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‎الله قربانی در جمع بسیجیان شهرستان گنبدکاووس از حضور امروز مردم ولایت‌مدار مردم شهرستان گنبدکاووس در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد و اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس قوت قلبی برای فلسطینیان و عامل ناتوانی غده سرطانی صهیونیست است.

وی تصریح کرد: با درایت امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه رمضان روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین نامیده شده و امام خمینی(ره) در بیاناتی در دهه 60 بیداری اسلامی را پیش‌بینی کرده بود و امروز ما شاهد بیداری امت‎های مسلمان هستیم که همه با ملت مظلوم فلسطین همبستگی دارند.

قربانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری انقلاب تصریح کرد: رهبری فرمودند ما در موقیعت بدر و خیبر هستیم یعنی در حالی امریکا و اسرائیل و با متحدانشان به سیاست تهدید، تحریم و ترور علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران دست می‌زنند که تحریم، تهدید و ترور علیه مردم شجاع، ایران اسلامی بی‌تأثیر بوده و هیچگونه خللی بر عزم ملی پیشرفت کشور به وجود نیاورده است.

وی با بیان اینکه در تقابل اسلام و کفر، مردم ایران نقش موثری دارند و در مقابل استبداد هستند افزود: تحریم‎ها برای ملت ایران چالش است اما بن‌بست نیست و با اقتصاد مقاومتی که از آموزه‌های دینی ماست می‌توان تحریم‎ها را بی‌اثر کرد و به پیشرفت‌های بسیاری دست یافت.

امام جمعه موقت گنبدکاووس با تبریک عید سعید فطر، اجتماع نماز عید فطر در شهرستان گنبدکاووس را بی‌نظیر توصیف کرد و بر لزوم حضور پرشور مردم مسلمان در نماز عید فطر تاکید کرد.

وی همچنین با اظهار همدردی با حادثه‌دیدگان و خانواده جانباختگان زلزله آذربایجان خواستار کمک مردم به زلزله‌زدگان شد./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.