سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزيع سبد کالايي کارمندان آغاز شد

سرپرست معاونت توسعه بازرگاني داخلي وزارت صنعت ، معدن و تجارت با بيان اينکه تامين سبد کالايي کارمندان مقداري زمان بر شده است ، گفت : اعتبار 200 ميليارد توماني سبد كالاي كارمندان دولت تامين و توزيع اين سبد در سطح كشوربا محوريت تعاوني کارکنان دولت ( اسکاد) از امروز (شنبه) آغاز مي شود.


به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،حسن رادمرد در گفتگو با راديو اقتصاد افزود : همه تلاش ما اين بود که اين سبد کالايي در ماه رمضان و زودتر در اختيار کارمندان قرار گيرد اما حالا قرار است بدون محدوديت زماني توزيع شود.
وي اظهار داشت : توزيع استاني اقلام موجود در سبد كالايي كارمندان از مدت ها پيش آغاز شده است و با توجه به تامين اعتبار در معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور  از اول اين هفته نيز توزيع آن در ميان كارمندان دولت انجام مي گيرد.
رادمرد گفت: اين سبد براي همه کارمندان رسمي ، قراردادي و کارمعين توزيع مي شود و محدويت زماني هم ندارد و حتما در اختيار اين افراد قرار مي گيرد.
وي همچنين از برگزاري نمايشگاه هاي عرضه مستقيم کالا (پاييزه) از اواسط شهريور خبر و اطمينان داد با فروش فوق العاده پوشاک و لوازم تحرير در نيمه نخست شهريور همه کالاهاي پرتقاضاي ويژه مهر در اختيار هموطنان قرار مي گيرد. اين کالاها با نظارت کيفي توزيع خواهد شد.
برچسب ها: کالا ، آغاز ، توزیع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.