سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

روز قدس روز ابراز انزاجار از رژیم صهیونیستی

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: روز قدس، روز ابراز انزجار جهان اسلام از رژیم غاصب صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، حجت‌الاسلام و المسلمین نقی باقری ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته، بیت‌المقدس را پاره تن اسلام خواند و اظهار داشت: بیت‌المقدس متعلق به اسلام و مسلمانان است زیرا اسلام به دلیل وجود پیامبر عظیم‌الشان و عنایت خدا در دنیا حاکم شد.

وی با بیان اینکه بیت‌المقدس قطعه‌ای از بهشت بر روی زمین است، افزود: امروز این مکان مقدس در دستان پلید صهیونیسم خونخوار است و بر مسلمانان واجب است که این قطعه بهشتی را آزاد کنند.

باقری با بیان اینکه هدف امام خمینی (ره) از بنیان‌گذاری روز قدس حمایت از مسلمانان آزاده و بیت‌المقدس است، تصریح کرد: روز قدس روز ابراز انزجار جهان اسلام از رژیم غاصب صهیونیستی است.

امام جمعه شاهین‌دژ با بیان اینکه ملت‌های مسلمان در سراسر جهان با حضور پرشور در روز قدس بار دیگر خشم خود را در برابر رژیم غاصب صهیونیستی به نمایش گذاشتند، گفت: راهپیمایی روز قدس ضمن نگاه داشتن یاد و خاطر بیت‌المقدس در اذهان عمومی همه جهان موجب می‌شود تا شاهد به بن‌بست خوردن رژیم اشغال‌گر در رسیدن به اهدافش باشیم.

وی حضور پرشور مردم در این روز را‌ قوت قلب برای ملت مظلوم فلسطین در برابر این رژیم غاصب دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان شاهین‌دژ نیز همانند دیگر مردم کشورمان با حضور چشمگیر خود بار دیگر ثابت کردند ملت مظلوم فلسطین را هیچ وقت تنها نمی‌گذارند.

باقری در ادامه به شورای مشورتی مسلمانان که در مکه برگزار شد، اشاره کرد و گفت: مسلمانانی که اسلام را به عنوان نماد در دست گرفته‌اند و لا اله‌ اله‌ الله را تنها لق‌لقه زبان کرده‌اند و کشورهای مسلمانی مانند سوریه، لبنان و فلسطین را جدا از اسلام می‌دانند، آگاه باشند نه تنها چیزی از اسلام و مسلمانی نمی‌دانند بلکه وهابیت تا آخرین رگ‌های آنها نفوذ کرده است./س

برچسب ها: روز قدس ، شاهین دژ ، عنایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.